KNMV pechservice geen dekking in eigen woonplaats?

scighera

MF veteraan
21 feb 2008
3.617
25
Hengelo OV
Ik stond vandaag met startproblemen aan de kant van de weg in Hengelo west (woon in Hengelo oost, ca 7-8km verderop dus)

KNMV pechservice gebeld; kreeg ik te horen dat hulp in eigen woonplaats niet gedekt werd (thuis voor de deur ok, maar ergens anders in de woonplaats/gemeente...) Kreeg ook te horen dat ik niet de eerste was die daar op zo'n manier achter kwam...

2e keer dus dat ik er niks aan had (vorige keer stond ik enschede op een zondag met afgebroken remhendel e.d. : waren ze uberhaupt niet bereikbaar...

Dus ter informatie : KNMV dekt niet de eigen woonplaats (en ik ga op zoek naar andere pechservice)
 
ANWB ook niet. Moet je er ook extra bij afsluiten. Kijk daar dus naar als je besluit over te stappen :)

Wel makkelijk thuis kunnen komen?
 
Inderdaad. Ik heb dat met de auto ondervonden bij de ANWB. Hier kan je op dat moment echter wel besluiten om thuisservice te nemen en komen ze alsnog.

Moet je wel direct een machtiging invullen á 50 euro per jaar ofzo. Naar huis kon ik ieder geval wel!
 
wel thusigekomen, motor laten afkoelen en toen sloeg ie wel aan, weer af, en vervolgens kreeg ik hem wel draaiend. nu de oorzaak nog zien te achterhalen :)
 
Ik denk dat het beter is om een andere motor aan te schaffen in plaats van een andere pechservice. Zegt zelf al dat het de tweede keer is.

*D *D })
 
:^

en je kon uiteindelijk gewoon terugrijden.... iets te snel gebeld?

Overigens staat het gewoon bij de voorwaarden en op de site van de KNMV ;).
 
Laatst bewerkt:
zou eerder een andere motor kope
elke week langs de weg op de KNMV staan wachten is ook niks
:+
 
als je gewoon voorwaarden had doorgelezen toen je lid werd had je dat kunnen zien...
 
Ik stond vandaag met startproblemen aan de kant van de weg in Hengelo west (woon in Hengelo oost, ca 7-8km verderop dus)

KNMV pechservice gebeld; kreeg ik te horen dat hulp in eigen woonplaats niet gedekt werd (thuis voor de deur ok, maar ergens anders in de woonplaats/gemeente...) Kreeg ook te horen dat ik niet de eerste was die daar op zo'n manier achter kwam...

2e keer dus dat ik er niks aan had (vorige keer stond ik enschede op een zondag met afgebroken remhendel e.d. : waren ze uberhaupt niet bereikbaar...

Dus ter informatie : KNMV dekt niet de eigen woonplaats (en ik ga op zoek naar andere pechservice)
Gezien alle trammelant die je tot nu hebt gehad met de kwak zou ik zeker een goede pechservice afsluiten..... |(

Of geef dat ding een schop....... en koop een honda....
 
Gezien alle trammelant die je tot nu hebt gehad met de kwak zou ik zeker een goede pechservice afsluiten..... |(

Of geef dat ding een schop....... en koop een honda....

:^

Laat ik nog een leuk hondaatje voor hem te koop hebben O-)

En nee, ik ruil niet in ;)
 
Ik stond vandaag met startproblemen aan de kant van de weg in Hengelo west (woon in Hengelo oost, ca 7-8km verderop dus)

KNMV pechservice gebeld; kreeg ik te horen dat hulp in eigen woonplaats niet gedekt werd (thuis voor de deur ok, maar ergens anders in de woonplaats/gemeente...) Kreeg ook te horen dat ik niet de eerste was die daar op zo'n manier achter kwam...

2e keer dus dat ik er niks aan had (vorige keer stond ik enschede op een zondag met afgebroken remhendel e.d. : waren ze uberhaupt niet bereikbaar...

Dus ter informatie : KNMV dekt niet de eigen woonplaats (en ik ga op zoek naar andere pechservice)
Goed om te weten... Mja, voor die korte afstand kan ik meestal zelf nog wel wat regelen. Veel beroerder als je aan de andere kant van 't land staat en er doet niks meer van -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan