knmv pericelen

Waren moeten ze nou overal weer geld uit zien te halen.
Waarom kan je nou niet gewoon RACEN

Dit gezeik is gewoon ZIELIG
 
allemaal van die domme bureaucratie (of hoe je dat ook mag spellen :( ). en iedereen klaagt, maar niemand doet er wat aan (me 2).
 
Tja,ik had ook de plannen om dit jaar de cup te gaan rijden.
Vandaar die nwe gixxer,maar die kosten zijn mij te gek.Niet dat dat een probleem is,maar het gaat om het principe.
Een maatje van mij heeft tijdens de T.O.M.S in de groep met Duderuud wel zijn licentie gekregen voor de cup,maar ik heb er geen zin meer in.Dus...ik ben gewoon weer bij de z.a.c. in de S3 dit jaar.Nog 2 maanden wachten en dan lekker naar Magny Cours gassen! :}
 
die zac is totaal andere organisatie ofwat?
Geen dergelijk gezei daar dan?
 
Nee pooh, de z.a.c. is een heel gezellige club van allemaal TOMS-cursisten en een groepje knmv-cup rijders die extra willen rijden.
Uiteraard is de top van de cup niet bij te houden,maar kan me er aardig in mengen.2x 10e.Alleen Zandvoort vind ik een gevaarlijk circuit en Zolder is gaaf maar streng.En Assen is voor de cup-rijders,helaas.Er gingen geruchten dat de zac ook op Assen ging rijden,maar daar heb ik niks meer over gehoord.Dus wilde ik ook gaan \"cuppen\",maar dat is zo\'n moeilijk zooitje geworden dat ik daar maar voor bedank.
Ik had net de ex-racer van Kyro Verstraeten aangeschaft(een bekende ss-600 rijder),dus moet ik daar maar de zac mee gaan pesten.
Overigens....wie kent Kyro????
Ik heb heeel slecht nieuws over hem.\ '(
Ik denk dat ik mijn gixxer maar aan de familie gaat schenken.
24jaar en dan al bevangen door HET woekervirus.KLOTE.
Net een wereldkontrakt binnen van Ten-Kate Racing en dan dit.......
 
Overigens....wie kent Kyro????
Ik heb heeel slecht nieuws over hem.\ '(
Ik denk dat ik mijn gixxer maar aan de familie gaat schenken.
24jaar en dan al bevangen door HET woekervirus.KLOTE.
Net een wereldkontrakt binnen van Ten-Kate Racing en dan dit.......

:?
 
Overigens....wie kent Kyro????
Ik heb heeel slecht nieuws over hem.\ '(
Ik denk dat ik mijn gixxer maar aan de familie gaat schenken.
24jaar en dan al bevangen door HET woekervirus.KLOTE.
Net een wereldkontrakt binnen van Ten-Kate Racing en dan dit.......

Had ook iets daarvan gehoord, het is dus echt waar? Dit is gewoon verschrikkelijk. In de bloei van zijn leven, alles begint op z\'n plaats te vallen. En dan krijg je dit te horen.
Lance Armstrong is er ook doorheen gekomen. We mogen hopen dat Kyro hetzelfde lot ligt te wachten.
 
Aangezien ik niet zo op de hoogte ben van allerlei ziektes, zou iemand mij kunnen vertellen wat het woekervirus precies inhoud?
Als ik jullie zo hoor is het nogal ernstig.
Ik had al wel gehoord dat Kyro ziek was maar dat het ernstig was wist ik nog niet.
Mooi kloten voor hem, had die eindelijk de boel weer op rij na dat pechseizoen bij het EK superstock krijgt die nog een enge ziekte op de koop toe. \ '(
 
Wie kent de ziekte met de K niet?
Het is van zijn schouder naar de longen uitgezaaid en de boel is opgegeven.
Hij is op eigen verzoek speciaal met kerst nog bij zijn ouders geweest(vanuit de kliniek),omdat er een volgende kerst niet inzit.
VRESELIJK!
 
Aargh! Dit is dus echt niet te geloven. :(
;( Het is dus nog veel erger dan ik dacht. ;(
Sterkte toegewenst aan Kyro en zijn familie.
 
Van mijn kant ook veel sterkte toegewenst aan Kyro, zijn familie en zijn vrienden.

Zucht...\ '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan