knmv racer R6 2003 met 1500km

EM 73

Die hard MF'er
27 jan 2004
987
0
Hoogeveen
T.K R6 racer zonder kentekent, nieuw gekocht en kan ook kentekent aangevraag worden. R6 is raceklaar kleur rood/geel. De r6 is voorzien van een rvs- remleidingen, valblokken, sbk-remblokken, explosafe, ketting beschermer, gp-ruit, lazer en orginele uilaat , aangepaste voorvering, extra set velgen met regenbanden en is geheel voor de race / circuit afgestelt. vr.pr 7750,00
voor vragen, 06-53966196
full
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook beter alle specificaties vermelden zoals vering etc...


Als dit de complete spec al is dan lijkt ie me vrij prijzig ... maar waarschijnlijk ben je een hoop dingen nog vergeten te vermelden
 
hey joepie waarom ga je hem verkopen ????? beetje jammer hoor is een mooie fiets
als ik de pleuroos had wist ik het wel (maar ik heb ze niet :X )
 
hey joepie waarom ga je hem verkopen ????? beetje jammer hoor is een mooie fiets
als ik de pleuroos had wist ik het wel (maar ik heb ze niet)

ik ga proberen en als ik niet kwijt kan rijdt ik volgende jaar mee door.
als ik dit verkoop heb ik volgende jaar een nieuwe brommer hahahaha. (heb nu al een mooie deal gemaakt voor volgende jaar). mmmm heb je vakantie???
 
nee ben in groningen bezig om die spuitcabine optebouwen
wil weer graag trug .............


Dusss, je ben de gelukkige op dit moment ;)
vandaar, ik zag je al een poos niet meer bij de schade afd.
hoelang ben je nog in groningen?
 
Maareh, ben benieuwd wat voor motor het eventueel zou gaan worden ey! Suzuki SV?

dat blijf nog een geheim villie. in februari laat ik je weten!!
ben jij vrijdag de 25ste op assen.(s volgens mij de laatste crt-dag)
 
Sjit, te lang niet gekeken. Nee, de 25ste was ik niet aanwezig, maar ben wel nog even door het paddock gereden op de SV, wist niet dat je er ook was, anders had ik je wel gezocht!

Maareh, ben benieuwd wat het gaat worden! Is het al rond trouwens?
 
ik had mijn r6 kunnen verkopen maar, ging later niet door.
dusssss, even wachten tot iemand anders weer interesse heb. :X

villi, heb je veel reactie op je motor :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m'n GS al verkocht, als je dat bedoelt. Morgen 'draag ik de motor over'.

Op de SV ook veel reactie's. Mensen die staan te kijken en te luisteren. Afgelopen zondag voor het begin van de dag 3 ronden over het circuit gereden, hele pitmuur vol mensen die kijken, heerlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan