KNMV supermoto 2014

nee maar wel elke keer zaterdags voor een wedstrijd, en 21 Juni door SMT of er nog plaatst is??????????????????????
 
Zo, vandaag in Rockanje wezen kijken. Dat vond ik nou niet echt een succes. Goed geregeld dat wel alleen het parkeren vond ik helemaal kut. En dan bedoel ik het pokke end lopen om op het circuit te komen. Niet echt handig om aan de ene kant van het dorp te parkeren en aan het andere eind de race te houden.

Kijk als ze nu aan de eigenaar van de F455 op nr 17 hadden gevraagd om te pendelen dan was het een ander verhaal geweest. :+

gr, Look.
 
Zo, vandaag in Rockanje wezen kijken. Dat vond ik nou niet echt een succes. Goed geregeld dat wel alleen het parkeren vond ik helemaal kut. En dan bedoel ik het pokke end lopen om op het circuit te komen. Niet echt handig om aan de ene kant van het dorp te parkeren en aan het andere eind de race te houden.
Kijk als ze nu aan de eigenaar van de F455 op nr 17 hadden gevraagd om te pendelen dan was het een ander verhaal geweest. :+

gr, Look.
ver lopen?
er was speciaal voor motoren een parkeerplaats ingericht op 300meter van het circuit
 
Zo, vandaag in Rockanje wezen kijken. Dat vond ik nou niet echt een succes. Goed geregeld dat wel alleen het parkeren vond ik helemaal kut. En dan bedoel ik het pokke end lopen om op het circuit te komen. Niet echt handig om aan de ene kant van het dorp te parkeren en aan het andere eind de race te houden.

Kijk als ze nu aan de eigenaar van de F455 op nr 17 hadden gevraagd om te pendelen dan was het een ander verhaal geweest. :+

gr, Look.
De parkeerplaats van het strand was gewoon open en daar hadden ze een compleet grasveld bijgetrokken. Ruimte te over en driehonderd meter lopen. Of is dat ook al teveel? :+

Mooi filmpje. :9
 
Droog weer gehad Carlo?
Tweede pinksterdag nog een keertje of ga je liever naar de meubelboulevard? :P
 
De parkeerplaats van het strand was gewoon open en daar hadden ze een compleet grasveld bijgetrokken. Ruimte te over en driehonderd meter lopen. Of is dat ook al teveel? :+

Mooi filmpje. :9

300 meter is natuurlijk geen probleem. Ik snapte het al niet. Van waar wij stonden was het een pokke end lopen, en ik vond je motor er ook niet echt veilig staan. Veel spelende kleuters op skate boards tussen de motoren. Volgende keer maar eens kijken of we hem ergens anders kwijt kunnen.

gr, Look.
 
300 meter is natuurlijk geen probleem. Ik snapte het al niet. Van waar wij stonden was het een pokke end lopen, en ik vond je motor er ook niet echt veilig staan. Veel spelende kleuters op skate boards tussen de motoren. Volgende keer maar eens kijken of we hem ergens anders kwijt kunnen.

gr, Look.


Waren een aantal stewards die niet wisten hoe het nou zat, of wie waarheen moest... Dat was het enige minpunt, de rest was dikke top! *O*
 
Droog weer gehad Carlo?
Tweede pinksterdag nog een keertje of ga je liever naar de meubelboulevard? :P

Hebben kei mooi weer gehad! Heerlijk kunnen rijden. :]
Ze verplichten je nu wel voetsteunrubbers te hebben, denk daar dus aan.

Ik ga volgend weekend crossen, dus geen Spa.
 
Hebben kei mooi weer gehad! Heerlijk kunnen rijden. :]
Ze verplichten je nu wel voetsteunrubbers te hebben, denk daar dus aan.

Ik ga volgend weekend crossen, dus geen Spa.

Nog bedankt vor de tip!
Gelijk maar ff besteld.
 
Nog mensen die mee willen?

Evenement gaat definitief door!

SuperMotardTraining-MF Harzring 2014!

€ 350,- voor 4 dagen rijden met les van Bernd Hiemer en Tom van Teeffelen, camping, ontbijt en laatste avond Bingo en BBQ!

2 dagen kan ook
€ 275,- voor ma/di
€ 235,- voor wo/do
 
Zijn er mensen hier uit de omgeving van Zeeland?

Zou erg graag een keer een dagje mee gaan om te kijken(betaal uiteraard mee in de brandstof kosten), maar heb geen eigen vervoer om ergens te komen. En het OV is ook net niks (en duur)
 
Bazzi, waar heb jij die voetsteunrubbers besteld? De dealer hierheeft ze liggen, maar daar zijn ze 10,- goedkoper dan nieuwe steunen.....

@ Tjeerd: provincie of t dorp Zeeland?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan