KNMV Verzekering

KNMV Verzekeringen

• Nog steeds klote, neem andere

Stemmen: 1 14,3%
  • Beter, maar nog niet goed genoeg, neem andere

Stemmen: 0 0,0%
  • Goed, houden

Stemmen: 5 71,4%
  • Perfect, zeker houden

Stemmen: 1 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    7

Bike80

Die hard MF'er
22 nov 2003
397
0
Heb eens zitten kijken wat mensen vinden van de KNMV Verzekering. Als ik de berichten van vorig jaar lees, ben ik bang voor mijn schade afhandeling.

Zijn er mensen die hun ervaring hierin van de afgelopen jaar zouden kunnen toelichten. Ben namelijk erg benieuwd wat mij te wachten staat.

Mike

Nooit problemen met schadeuitkering gehad (schade door vandalisme en aanrijschade tijdens parkeren). Ze hebben een tijd problemen gehad met het tijdig verwerken van hun administratie, maar volgens mij hebben ze dat nu onder controle.

15-03 eenzijdig ongeluk, afgelopen donderdag geld binnen na toesturen kopie facturen + digitale foto's.

Let wel, schade was totaal slechts EUR 250 ofzo en WA dus alleen kleding.

Ik ook een eenzijdig schade gevalletje. |(
Expert in notime aanwezig :}
geld binnen 2 weken gestort op rekening. :}

Zo te zien gaat het dus goed bij KNMV. Ik wacht af of dat ook voor mij zo zal zijn

Qua premiestelling zijn ze voor mijn RSV Factory de goedkoopste. Ook de schadeafhandeling was na 1,5 voor elkaar!

2 jaar geleden: motor omgewaaid met storm: flinke kuipschade, ik heb een paar maanden mogen wachten op de centjes

september 2003: ben van mijn motor afgereden in de file, koekblikker dacht dat de anderre rij iets hader ging. koekblikker stuurt schadeformulier niet op naar zijn verzekering en deze weigert de zaak in behandeling te nemen. ergens in januari 2004 had ik eindelijk mijn geld :(

Terug
Bovenaan Onderaan