Knooppunt Batadorp ( Eindhoven/Best)

Hoe lijkt het je ?

  • Ziet er leuk uit, je ziet me er wel eens verschijnen

    Stemmen: 12 85,7%
  • Ziet er leuk uit, maar niet voor mij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wat vind je hier nou leuk aan ?

    Stemmen: 1 7,1%
  • BLJEACH dit kan NOOIT een vervanger of gelijkwaardige zijn v

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
:^ , is idd een leuke afwisseling maar er zijn wat mij betreft te veel rechte stukken tussen de bochten. Begrijp me niet verkeerd het is een leuk rondje en voor de afwisseling een goede optie.

Teveel rechte stukken??? bij de baars zijn ze net zo lang hoor... Je moet alleen niet dat stuk richting Best-West nemen... alleen als je die 360rechter wilt nemen, en dan is het leuker om een stukkie binnendoor te gaan! :}
 
Teveel rechte stukken??? bij de baars zijn ze net zo lang hoor... Je moet alleen niet dat stuk richting Best-West nemen... alleen als je die 360rechter wilt nemen, en dan is het leuker om een stukkie binnendoor te gaan! :}

He Ninjabiker deel dit stukkie binnendoor met ons, want de bochten zijn OK
 
Wie heeft er zin om hier rond 20:00 uur vanavond mee te gaan rijden ?
en anders wil ik wel ff naar de baars rijden vanavond
 
CPP ligt na de afslag best (na die wereldse linkerbocht) en dan 2x rechts, voor het tunneltje aan de rechterkant... kun je niet missen of je moet er wheeliënd langsrijden... 8-)

uhm na afslag best ga je toch bij een wat hoger gedeelte de brig over waar je de MAC kan zien liggen. Bocht gaat dan naar rechts en dan kom je bij die 50 km bocht 360 graden....moet ik er ergens af? Want die wereldse bocht waar jij het over hebt weet niet precies waar die zit?
 
Wie heeft er zin om hier rond 20:00 uur vanavond mee te gaan rijden ?
en anders wil ik wel ff naar de baars rijden vanavond

Waarom lees ik dit weer te laat? |(
Is er nog iemand geweest? Anders wil ik wel een andere keer afspreken...ik ben vrijdag vrij *D Of een keer weer rond 20:00 idd....

meld me anders aan op msn: eastseventeen@hotmail.com
is makkelijker afspreken.

Zie maar!!
 
Die zuidpunt, is dat bij vliegbasis eindhoven? Want dan weet ik wel war dat is! Lijkt me leuk om eens een rondje te maken!
 
uhm na afslag best ga je toch bij een wat hoger gedeelte de brig over waar je de MAC kan zien liggen. Bocht gaat dan naar rechts en dan kom je bij die 50 km bocht 360 graden....moet ik er ergens af? Want die wereldse bocht waar jij het over hebt weet niet precies waar die zit?

Noeky, jij bedoelt de afslag Best langs de A2 (bij de Mac), Harley bedoelt de afslag Best langs de A58 (bij de Makro).

P.S. Ben jij die Noeky met die beer achterop?
 
Kheb die 360 graden bocht al heel vaak gehad op weg naar stage, maar dat was altijd 's ochtends in de spits, maw niet te doen dan :S

Ovirgens heb ik ze al een keer of 3 zien staan flitsen als tussen afslag luchthave en die 360 bocht... :(
 
Waarom lees ik dit weer te laat? |(
Is er nog iemand geweest? Anders wil ik wel een andere keer afspreken...ik ben vrijdag vrij *D Of een keer weer rond 20:00 idd....

meld me anders aan op msn: eastseventeen@hotmail.com
is makkelijker afspreken.

Zie maar!!
Ik en Capoeirist hebben er heel ff gereden. de Lange linske bocht was de eerste keer vrij vochtig maar goed te doen. De lange rechste bocht was de eerste keer ideaal lekker rustig enzo. De tweede keer heb ik hem alleen gereden en toen was die ook vrij vochtig en al vrij glad dus toen hebben we besloten maar weer naar huis op aan te gaan :(

Volgende keer beter. As Vrijdag kan ik niet want dan zit ik in weer wegens Bambi Rit ( heel weekend weg ) Maar mischien volgende week een keertje 's avonds afspreken !
Op woensdag 04 juni 2003 21:43 schreef Bobbert het volgende:
Kheb die 360 graden bocht al heel vaak gehad op weg naar stage, maar dat was altijd 's ochtends in de spits, maw niet te doen dan :S

Ovirgens heb ik ze al een keer of 3 zien staan flitsen als tussen afslag luchthave en die 360 bocht... :(
Hmm bedankt dan kan ik daar rekening mee houden.
 
Noeky, jij bedoelt de afslag Best langs de A2 (bij de Mac), Harley bedoelt de afslag Best langs de A58 (bij de Makro).

P.S. Ben jij die Noeky met die beer achterop?

Ja klopt dat ben ik :) Hoezo? Heb je mij gezien?

Over die afslag....daar kom je zeker niet langs vanuit Den Bosch? En hoe kun je hier komen vanaf Eindhoven (Heeze)? Ja ik ben nog niet zo snelweg route expert hoor....
 
Over die afslag....daar kom je zeker niet langs vanuit Den Bosch? En hoe kun je hier komen vanaf Eindhoven (Heeze)? Ja ik ben nog niet zo snelweg route expert hoor....
Vanaf Den Bosch ri. Tilburg aanhouden en dan niet die hemelse 360rechter pakken maar 1 afslag verder eraf (ook een snelle rechter) en dan meteen 2x rechts, CPP.

Ben er waarschijnlijk a.s. zaterdag te vinden als het weer 8-) is...
Wie komt er dan nog meer?
 
Ja klopt dat ben ik :) Hoezo? Heb je mij gezien?

Over die afslag....daar kom je zeker niet langs vanuit Den Bosch? En hoe kun je hier komen vanaf Eindhoven (Heeze)? Ja ik ben nog niet zo snelweg route expert hoor....
Noeky, als je afslag Best/EHV pakt vanuit Den Bosch, dan 2x rechts.
De afslag die je zou pakken om naar de Mac in Best te gaan.
Maar dan meteen rechts en weer rechts.
 
Woon in Eindhoven noord, zo'n beetje achtertuin dus.

Moet toch s flink gaan oefenen want het is toch wel jammer dat k mn bochtjes nog niet helemaal onder controle heb. (net 1e motor)
Deze bochten zijn in mn koekblik al leuk, maar als ik jullie zo lees......

nog ff flink oefenen dus..

ik heb overigens het vreemde verschijnsel dat ik rechtsom de bochten beter aandurf dan linksom.. k wil geen topic in een topic starten , maar vroeg me wel af of meer mensen dit in het begin hadden.

grtz,
 
Ja dat hebben meer mensen. Ik had dat bij rijlessen al en hij vertelde me dat dat normaal was. Meestal was het zo als je rechts was dat je linkerbochten beter gaan en andersom. Bij mij gaan die naar rechts beter en ik ben rechts :? Alhoewel ik bij een linkerbocht ook mijn steppie de grond kan laten raken na Luxemburg..


Ja ik ben vandaag dus vanaf mijn werk (den Bosch)richting Tilburg gegaan i.p.v. die enorm lekkere 360° bocht...en zag de afslag Best wel...maarja ik reed te snel dus ben er bij Middelbeers afgegaan en weer omgedraaid. Nu weet ik wel welke jullie bedoelde thnx :}

Als we een keer wat afspreken lijkt het me leuk in die buurt wat te gaan rijden....Ik hoor het wel
 
Hey jij komt ook wel eens bij Erjo neem ik aan aan jou tekst onder je post te zien? Ik ook ik woon het dorp ernaast nl :)

Wanneer....uhm...morgen? En anders een keer volgende week zoals harley al zei...

Heb vandaag die route nog eens doorgenomen. Weet nu hoe ik er moet komen vanaf Den Bosch gezien. Alleen hoe ik er kom vanaf knooppunt Leendeheide (vanuit de richting Venlo dus) is mij nog een :?
Wil iemand met een kaartje in z'n hoofd dat even uitleggen :}
 
Op woensdag 04 juni 2003 22:20 schreef Noeky1980 het volgende:
Ja klopt dat ben ik :) Hoezo? Heb je mij gezien?

Ik woon in Eindhoven-Woensel, maar heb je volgens mij nog nooit zien rijden. Wel heb ik een paar foto's van je gezien op de een of andere ijsblokjessite O-)
 
Haha....ja dat zou best eens kunnen :)
Als je een zwart/paarse gsxF ziet mijn beerke achterop....dat ben ik. Zwarte kleding (rev'it) en zwarte helm....dat ben ik dan he....Zwaai dan ff wel zo gezellig.

En ja harley nu weet ik hoe en wat die groene lijn das die bocht richting tilburg. Op het kaartje te zien kom je idd op dezelfde weg uit als dat je vanuit Den Bosch zou komen en dan die 360° voorbij rijd....
Ikke snap het nu helemaal....en ben klaar om hem te rijden.

Roept u maar!!
 
Ik woon in Eindhoven-Woensel, maar heb je volgens mij nog nooit zien rijden. Wel heb ik een paar foto's van je gezien op de een of andere ijsblokjessite O-)
IJsblokjes site? :)
Ow ja, van de megameeting :P
Was allemaal erg vermakelijk kan ik wel zeggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan