Knooppunt Sabinaplein

full
 
Jaaaaaaaaaah dat zijn fijn die bochten. Richting Fijnaart, lekkere scherpe linker, fijnaart eraf, omkeren, wat flauwere rechter, willemstad eraf, omkeren en weer hetzelfde.
 
Dit zijn heerlijke bochten!!!! Schiet ook eens richting Willemstad twee heerlijke bochten tot het water, en ff parallel richting de haringvlietbrug, en dan richting flakkee tunneltjes onderdoor :] .... Niet te lang het rode pad aanhouden.... Staan ze wel eens met een laser ')

Veel bochten plezier!!!!

Robert.
 
staan er obstakels in de buitenbochten,.....is niet zo gek ver hiervandaan, misschien gaa'k eens kijken.
 
wacht ff waren dat smalle tunneltjes? dan bent ik daar volgens mij pas geweest, is 60km zone :?
 
Je neemt alle afritten op en af tussen Hellegatsplein en Fijnaart. Bij Fijnaart keren en bij Hellegatsplein keren op het gele stukje op de kaart. Wel veel vangrails dus je moet wel je veiligheidsmarge nemen.
Géén 60 km zone, dat is idd daar beneden. Het is eerder 260 km zone daarboven.
 
Laatst bewerkt:
Onder de tunnels is idd 60 km... Vandaar eerst rustig ff kijken en dan gasssssssssssss!!!!!! Mooie bochtjes keren onder de tunneltjes(ff tussengas broem broem) en weer terug!!!! :]

Vanaf de snelweg inderdaad hier en daar een vangrail :?

Maar wel erg lekker allemaal!!

Robertomille
 
En week of vier geleden 4 gasten alles kwijt aan het einde van het rode pad(net voor de bocht richting oolgensplaat) 167 waar je 60 mag.... En o,ja is nog natuurgebied ook!!!

Robert
 
tssss en ik neem altijd afslag Zierikzee (één te vroeg dus) om richting Goes e.o. te gaan. Voortaan dus even een stukkie verder :P (Thanks) om vervolgens een andere route te nemen
 
Dat is inderdaad een lekker knooppunt, ik rijd er ook vaak overheen, dan over de paralelweg richting Ooltgensplaat, dan richting Middelharnis, bij de rotonde bij Middelharnis draaien en weer terug :9
 
Op woensdag 02 april 2003 21:47 schreef Brullie het volgende:
Wie rijden hier ?. Volgens mij de beste speeltuin van Nederland !. Evenveel linker als rechter bochten in ieder geval.
..............

[me]CrashBR denk dat Brullie volgens er nog 'ns spijt van gaat krijgen dat ie dit hier gepost heeft ;) en denkt aan zijn eigen ppp&a4 topic |( [/me]




:+
 
Valt heus wel mee denk ik. Het ligt buiten de randstad, dus niet iederéén die hier rijdt is er elke dag. Bovendien: in je ééntje je rondjes maken is ook niet echt gezellig.

De echt mooie circuits hou ik uiteraard wel voor mezelf :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan