Knooppunt Valburg

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Vandaag effe wat gereden tussen Nijmegen en Arnhem... (dijkjes, tusendoorweggetjes & knooppunt Ressen :9~ )
Was grappig, tot de terugrit... Stukje A15 en dan, via de brug bij Ewijk, terug naar Nijmegen... Op ongeveer driekwart door de bocht & slippppp... Gaf net gas bij en het achterwiel begon te glijden... Reed daar met ongeveer 75 en 5, 5,5 duizend toertjes, dus kon hem, met wat mazzel weer in lijn krijgen... Wegdek was erg nat, ik kon niet zien wat er lag, maar het was glad... Als je dus nog op de motor deze bocht in moet, let dan extra op!

Trouwens, wel gemerkt dat knpt Ressen leuk oefenterrein is... niet overmatig druk op zodagmiddag, op de (juiste?)lijn redelijk schoon... Nu nog harder dan 85 er doorheen.... :+

Voor de lol: Nog een fotootje van m\'n ijzer :)
DSCF0056 - ZX-6R.JPG
 
Gelukkig is je fiets nog heel zo te zien. :) Er zullen waarschijnlijk nog wel veel van dit soort glijdertjes volgens denk ik. Dat was tenminste bij mij zo.
 
waarmee houd je je fiets eigenlijk schoon. Kun je alles gebruiken (op zoutzuur na) om hem te cleanen.

Ik heb allemaal moddertroep op mijn motor zitten en ook sommige stukjes smeer. Glassex ofzo??
 
Terug
Bovenaan Onderaan