Knop volgen verdwijnt zodra in een onderwerp, en komt pas terug als helemaal naar boven is gescrolled

Daffy Duck

MF veteraan
Donateur
1 jun 2004
3.746
10.733
Bergschenhoek
Hoi Ruud,

Ben blij met de nieuwe uitstraling van het forum, maar omdat ik veel gebruik maak van de “volgen” knop viel me meteen op dat deze niet meer werkt als voorheen.
Zodra je in een topic zit, verdwijnt deze knop van de balk en wordt pas weer zichtbaar als je helemaal naar boven ben gescrolled. Dus niet zomaar een of twee reacties, nee helemaal naar boven.

18E156BD-857E-4DCC-9D87-3AF03898D035.jpeg

AB771A7E-707C-4D7C-8A52-503B079183EB.jpeg
 
Dat is geen bug maar een feature ;)

Het is een afweging geweest tussen functionaliteit en leesbaarheid. Als je m snel terug wilt zien, scroll dan helemaal naar boven (of druk op home op je laptop of klik op een iPhone op de bovenste rand van je browser).
 
Aha, zo had ik ‘m niet gezien.... :?
Gebruik MF op dit moment meestal op de iPad, dus zal me de nieuwe manier van terugkeren naar de volgen lijst nog even “eigen” moeten maken.
Wist trouwens niet dat bij tikken op de bovenbalk je ineens helemaal naar boven scrollt, maar ‘t werkt wel.
Tja, elke keer die nieuwe features bij een nieuwe IOS versie, heb ze niet allemaal onthouden...O-)

Maar in ieder geval thnx voor de terugkoppeling, hoop dat andere gebruikers er ook wat mee kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan