knutsel trailer TEAB

Status
Niet open voor verdere reacties.

James Plemis Hawkens

Die hard MF'er
10 jan 2007
306
0
Schiedam
ik heb hier nog een trailer-project staan. Is zo goed als klaar maar staat vreselijk in de weg. Loopt heerlijk soepel, prima banden, geremd,.....laat maar horen.

full
 
.......TEAB, dus.....enne, ding staat gewoon vreselijk in de weg, heb van de week mijn motor uit m'n jatten laten vallen omdat dat kl*te ding in de weg stond...deuk in m'n tank! Je kunt hem zo achter je auto hangen hoor hij is verder prima, maar moet even "gepoetst" worden.
Laat maar horen.....

Oh ja: UPP racing: met kentekenplaat houder, maar de duc-tape hou ik zelf!
 
Moet nog wel wat aan gebeuren zo te zien. Laat ik maar beginnen dan: €100,- is mijn bod! Aannemelijk?
 
uit de laatste reacties blijkt dat Toek niet verwacht had dat hij hem voor dat bedrag mocht ophalen?

lol
 
Nee, is eigenlijk ook te gek dat zo'n fraaie trailer voor 'n luttel bedragje weg mag......Nou ja, ik hou em nog even en dan gaat ie de shredder (? hoe schrijf je dat?) in.
 
Heb er ff over nagedacht en ga toch op zoek naar een kant en klaar trailertje O-) Maar als je de prijzen ziet is €100 niet verkeerd. Besteed m'n knutsel tijd liever aan m'n motor dan aan een aanhangwagen.
 
voor de duidelijkheid: hij gaat ook weg voor veeeeeeeel minder dan 100 euro! zat eerder te denken aan kratje pils of een goeie fles wijn, maar als je er 100 euro voor bied...tja *D
 
iedereen bang voor vieze handen :? is mooie basis zo geremd ed! :} ik heb zelf ook zo karretje, lekker laag en je kart er zo 150 mee weg alsof er niks achter de auto hangt! :}
 
t'is echt een fijne trailer, wat je zegt, je ziet of voelt em niet, rijdt als op rails. Maar ja ik heb er nu drie in de garage staan en drie is te veel.
We wachten nog even af en dan gaat ie naar de trailer hemel.
 
Issie al in de trailerhemel of nog niet?
Zitten er al bevestigingspunten op waaraan je de motor vast kan zetten, of nog niet?

Heb anders evt. wel interesse namelijk..
 
nee die zitten er nog niet op, da's nou typisch zo'n knutsel dingetje waar ik het over had.
Kijk maar of je em wilt hebben, hij is er nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan