Koekblik = AUTO!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarnaast vind ik het ook enorm hypocriet.. Iedereen zit hier maar te zeiken en zeveren over die auto's, terwijl de meesten hier er dagelijks in rijden!


Want de echte die-hards die alleen op een motor rijden zijn er maar weinig, de rest heeft de motor netjes gepoetst en wel naast de open haard staan omdat het misschien te koud is...

Woehoe ik behoor tot de die hards *O* :P
Ik rij nog steeds en mijn koekblikje staat schoon en droog onder een doek in de woonkamer :P

Verder vindt ik t koosnaampje koekblik wel leuk maar misschien tijd voor vernieuwing. Misschien broodtrommel een beter idee voor in het jaar 2008?
 
Verder vindt ik t koosnaampje koekblik wel leuk maar misschien tijd voor vernieuwing. Misschien broodtrommel een beter idee voor in het jaar 2008?[

Wacht, ik weet er eentje!

Voertuig-waar-ik-me-te-goed-voor-voel-maar-toch-in-rij-wat-me-een-karakterloze-slappe-
zak-hooi-maakt ??

Afgekort: AUTO!

Oké, nu hou ik op, genoeg gereld :)
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is Siroj een gefrustreerde koekblik-verzamelaar, en hij is het zat om telkens uit te moeten leggen dat hij geen auto's spaart :+
koekblik.jpg


koekje erbij :W
 
Woehoe ik behoor tot de die hards *O* :P
Ik rij nog steeds en mijn koekblikje staat schoon en droog onder een doek in de woonkamer :P

Verder vindt ik t koosnaampje koekblik wel leuk maar misschien tijd voor vernieuwing. Misschien broodtrommel een beter idee voor in het jaar 2008?

Gebruik de term broodtrommel om aan te geven dat het om een bestelbus gaat.

[me="203MPH"]is broodtrommel rijder.[/me] 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan