koekblikken die wij zeker NIET kunnen bijhouden..

Marc aka Foddex

MF veteraan
15 okt 2002
10.224
1
Stockholm, Zweden
... staan hier een beetje op een rijtje:

http://www.powerful-cars.com/folderTreeLeftFrame.html

Ze staan daar gesorteerd op PK's (PS op z'n duits, duitse site). Bijvoorbeeld de derde bak die er genoemd wordt (Veilside Skyline R34 1300PS) houd ik iig nooit bij op m'n ZZR600 :D

http://www.powerful-cars.com/nissan%20skyline/nissan%20skyline%20r34%20veilside.htm
Beschl. 0-100km/h       2,4s
Höchstgeschw.        420km/h

Anyway, zoek maar es en huiver. En wees blij dat deze bakken zeldzaam zijn en niet veel rondrijden op deze aardkloot, anders was het wat slechter gesteld met ons ego ;)
 
Ik heb het meer te doen met bestuurders van koekblikken die míj (op m'n span) niet bij kunnen houden, kunnen beter een brommobiel kopen. :Z
 
als je graag snelle wagens met moto's vergelijkt zorg er dan voor dat het PRODUCIE wagens zijn , niet opgeblazen turbo wagens met nos de om de 5 meter naar de zak zijn.
zo kunnen wij ook beginnen gepprepareerde zx12r met turbo +nos en en verlengde achterbrug laat die karretje dan nog maar eens komen!!!!
 
van 0 - 100 blijf je ze met een standaard (!) ZX12 of Hayabusa iig bij...

Over lelijk gesproken:

espacef1_02.jpg
 
het blijft toch geweldig om te zien hoeveel poen zij in hun bak stoppen om de moto's bij te kunnen houden :)
van het geld wat in die nos-troep zit kun je volgens mij wel een leuke bike kopen, en dan hoef je er niet eens veel meer aan te doen })

edit: is dat niet die Renault Espace F1? die zat ook in gran turismo (2?) :P
"takes me back to the old times" zulle we dan maar zeggen O-)
 
Sjonge jonge!! Hier, een auto met 2000 Pk!! o - 300 km/h in 7,6 sec, en een top van 490 km/h. Lijkt me toch wel wat overdreven, maar goed.

Best leuk om es te zien deze site!

mclaren20f2.jpg
 
Leuke site om een keer te zien. Porche 911 turbo in 8.12 minuten over de nurnburgring. Gemiddeld 149 km\pu. niet slecht.
MODhappychevelle2.gif
 
Heb deze laatst van me baas meegenomen. Met deze driewieler heb ik een mooie Wheelie gemaakt. (zie foto) En deze heeft absoluut het meeste aantal PK´s :+

space-shuttle-landing1.jpg
 
het blijft toch geweldig om te zien hoeveel poen zij in hun bak stoppen om de moto's bij te kunnen houden :)
van het geld wat in die nos-troep zit kun je volgens mij wel een leuke bike kopen, en dan hoef je er niet eens veel meer aan te doen })

edit: is dat niet die Renault Espace F1? die zat ook in gran turismo (2?) :P
"takes me back to the old times" zulle we dan maar zeggen O-)

Ooit op de Ring geweest? Dan oordeel je pas als je mensen hebt zien rijden ;)

Af en toe gewoon eng om te zien hoe sommigen hun (bijna standaard) karretje rondsturen....
 
ik vind dit gewoon GEIL! een espace met formule 1 blok!!! wil wel een rondje maken.....alleen dat geluid al!

:^
Geil idd!!

Kleine correctie, 't is een volledige F1 met een carbon carrosserie van een Espace...

Weer wat anders dan de gemiddelde KBC-lease bak... :P
 
:^
Geil idd!!

Kleine correctie, 't is een volledige F1 met een carbon carrosserie van een Espace...

Weer wat anders dan de gemiddelde KBC-lease bak... :P

het effect had nog leuker geweest als ie niet uitgebouwd was...... bij het stoplicht naast zo'n opgeschoten Golf GTI bestuurder (die altijd denken dat ze een R6 eruit kunnen rijden :Z ) en dan even het gas erop!!!!
 
Op dinsdag 20 mei 2003 20:44 schreef gewoon een R6 het volgende:...naast zo'n opgeschoten Golf GTI bestuurder (die altijd denken dat ze een R6 eruit kunnen rijden :Z ) ...

Gevaaaaaaaarlijke opmerking!! :+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan