koekblikken die wij zeker NIET kunnen bijhouden..

nou op circuit houd je met een midden motor auto en genoeg vermogen een motor toch al snel bij in de bochten...


hier in de buurt staat een MKIV supra.. trd tuned.. ruim ong. 750pk. toch vrij snel moet ik toegeven :) houd een R6 ofzo niet bij..echt niet..
 
Over een PKtje meer })
En dat ruitensproeien is dan ook history ;)

full
 
een beetje supercar is makkelijk kwijt te rijden, gewoon de gemiddelde Nederlandse stad doorrijden en ze stranden vanzelf op drempels, bussluizen of andere meuk met hoogte verschil alleen die wrc's worden steeds beter... hoe snel zo'n ding ook is, plat door de bocht kan toch niet en dat is nou net het leuke aan een motor :]
 
Luitjes je bent op een gegeven moment echt wel sneller met een auto dan een motor, ook al voer je een kawa of busa nog zo op.
je mist gewoon aandrijving en je zit zelf in de wind.

bochten, 4 wielen grip, je kan wel nie hangen maar ja.


Maar als we het hebben over het dagelijks leven en wat je met je moto zoal tegen komt op de weg :) peanuts, any time any place toch.........
 
de bugatti veyron is 'gewoon' te koop met zijn 1001 PK...niks gemodificeerd
enige wat je nodig hebt is een grote spaarpot en een setje nieuwe banden als je volgas wegrijdt :+

http://www.powerful-cars.com/bugatti%20veyron/bugatti%20164%20veyron.htm

Net wat je zegt : met een vette spaarpot. Maar de gewone "middenmoot" Ferrari oid om het nu zo maar te zeggen, trek je er met een van jullie motoren zonder problemen uit bij een stoplichtsprintje. Die kerels kijken niet voor niets met veel frustratie naar een sportieve motor. Hun auto kost een pak meer dan zo'n motor en toch zien ze enkel maar het achterlicht.
 
Met deze moet je toch wel aardig me kunnen komen.

(dodge tomahawk links enzo)

ja...maar ik weet niet echt waar die onder valt...ziet er uit als een motor maar heeft wel 4 wielen :?

maar goed...met dat 10 liter v8 blok tussen je benen blijf je er toch niet opzitten als je plankgas geeft '(

en ik denk dat je die topsnelheid ook niet mee wil maken iets van 600+ :9
 
:9~ :9~
http://www.powerful-cars.com/cobra/weineck%20cobra.htm

Ik weet dat je bij bepaalde types van de Cobra een verplichte cursus moest volgen, anders mocht je 'm niet kopen :)
Er zijn types die standaard 1000pk hebben, maar met een knopje terug te 'tunen' naar 800...stuk relaxter natuurlijk! ;) ;)
De Cobra is de auto die je keihard pakt als je hem onder controle denkt te kunnen houden. Levens gevaarlijke auto! Wel super mooi!
 
het effect had nog leuker geweest als ie niet uitgebouwd was...... bij het stoplicht naast zo'n opgeschoten Golf GTI bestuurder (die altijd denken dat ze een R6 eruit kunnen rijden :Z ) en dan even het gas erop!!!!
Ik ben zo,n opgeschoten gti rijder maar tevens ook een R6 rijder. Ik hoef het verschil nie uit te leggen, dat snapt een kleuter nog wel. Toch bedankt voor het kompliment.
behead.gif
Peugeot 309 gti-16 v heeft 160 pk standaard en de R6 123. Alleen het gewicht he! Jaja, ik weet het, het is geen Golf, daar moet je ook nie mee rijden maar op surfen.
laugh1blue.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan