Koekblikken irritant? Kan nog erger......

Oxysept

MF'er
12 jan 2003
243
0
Ik reed net door mijn woonplaats.... 't was druk op en bij de weg.... Ik reed braaf 40 km per uur (met het verkeer mee) Word ik opeens in een flits RECHTS ingehaald door zo'n pubertje op een bromscootertje. |( Ik schrok me wezeloos.. Gaat ie nog raar reageren ook, als ik d.m.v. claxoneren en naar het voorhoofd wijzen, laat weten dat ie niet goed snik is in zijn hoofd.....
Hij knalde overigens wel bijna op z'n voorligger (een auto) omdat hij te veel bezig was stoer te doen tegen mij. Mag het niet zeggen, maar ging helaas goed. ;( :X
Dit moest ik even kwijt.... Iemand nog meer irritante situatie's meegemaakt met dergelijke types op bromscooters?
 
Laatst bewerkt:
Ik reed net door mijn woonplaats.... 't was druk op en bij de weg.... Ik reed braaf 40 km per uur (met het verkeer mee) Word ik opeens in een flits RECHTS ingehaald door zo'n pubertje op een bromscootertje. |( Ik schrok me wezeloos.. Gaat ie nog raar reageren ook, als ik d.m.v. claxoneren en naar het voorhoofd wijzen, laat weten dat ie niet goed snik is in zijn hoofd.....
Hij knalde overigens wel bijna op z'n voorligger (een auto) omdat hij te veel bezig was stoer te doen tegen mij. Mag het niet zeggen, maar ging helaas goed. }) :X
Dit moest ik even kwijt.... Iemand nog meer irritante situatie's meegemaakt met dergelijke types op bromscooters?

Het geluid van die dingen is irritant
naughty.gif

Gastjes die erop zitten denken dat ze alles kunnen flikken
pissed.gif


Nee, ik heb weinig goede ervaringen met scooterrijders.......
 
Het geluid van die dingen is irritant (Afbeelding)
Gastjes die erop zitten denken dat ze alles kunnen flikken (Afbeelding)

Nee, ik heb weinig goede ervaringen met scooterrijders.......

Ik moest vandaag afremmen voor een flitspaal, komt er eentje rechts voorbij ( op mijn weghelft ) met 70 je mag daar 50.. Daarna heb ik em even laten horen hoe een akra klinkt bij 14000 toeren op 10cm afstand :9
 
Ik had vanochtend wel een grappige (dus geen irritante) ervaring met zo'n gastje.
Er werd aan de weg gewerkt en er gold ter plaatse een max snelheid van 30 km/u. Ik kachel met iets van 40 km/u voorbij (sorry, te hard) en in mijn spiegel zie ik in de verte dat gastje, plat op zijn scootertje, met grote snelheid naderen.
Toen ik de "30 km zone" voorbij was, zat ie niet zo ver meer achter me. Ik versnel naar 60, ging bewust niet harder rijden (mocht wel, was buiten de bebouwde kom) en nog steeds kwam ie dichterbij, ik kon de overwinningsroes al in zijn ogen zien schitteren.
Toen ie net een meter achter me zat trok ik het gas open en ging er met 110 van tussen })
Jammer dat ik toen zijn gezicht niet kon zien :P
 
Waar ik me vreselijk aan kan irriteren is dat gasgeven van die gassies.. :X
Liefst ut gas opendichtopendichtopendichtopendicht ongeveer 30 keer op een meter '(
Enne ergste is dat ze denken dat ze alles kunnen maken en dit eigenlijk nog zo is ook !!! :(
 
Dit moest ik even kwijt.... Iemand nog meer irritante situatie's meegemaakt met dergelijke types op bromscooters?

Weet je wat het ergste is?

Dat dit soort mennekes zo snel mogelijk hun motorrijbewijs halen en dan op hun 125cc "brommer" gewoon de zelfde idiote capriolen blijven uithalen.
 
Weet je wat het ergste is?

Dat dit soort mennekes zo snel mogelijk hun motorrijbewijs halen en dan op hun 125cc "brommer" gewoon de zelfde idiote capriolen blijven uithalen.

kzie eigenlijk nooit 125cc'ers apartere dingen doen dan andere motorrijders dus geef is een paar voorbeelden aub.. volgens mij lul je maar wat
 
Ik denk dat dat soort gastjes op scootertjes (niet allemaal dus, maar de "kijk mij op m'n 80 cc scootah met gekrulde compressieuitlaat en ik heb lak aan alles" types) mede oorzaak zijn van het 25kw gebeuren....
 
Ik ga wel eens vlak naast die gasten rijden en dan mat ingetrokken koppeling aankomen, dan ineens volgas .
Je ziet ze inkrimpen en lijkbleek omkijken. })
 
ja stelletje huft*rs
ik heb me ook altijd voorbeeldig gedragen op m'n bromm :X O-)
 
Weet je wat het ergste is?

Dat dit soort mennekes zo snel mogelijk hun motorrijbewijs halen en dan op hun 125cc "brommer" gewoon de zelfde idiote capriolen blijven uithalen.

Uit mijn kennissenkring blijkt eerder dat dat soort mensen een Golf GTi ofzo koopt. Ik heb nog geen enkele ex-scooteraar uit mijn omgeving een motorrijbewijs weten halen.
 
Waar ik me vreselijk aan kan irriteren is dat gasgeven van die gassies.. :X
Liefst ut gas opendichtopendichtopendichtopendicht ongeveer 30 keer op een meter '(
Enne ergste is dat ze denken dat ze alles kunnen maken en dit eigenlijk nog zo is ook !!! :(

Ze kunnen er beter een aan/uit knop op zetten ipv een gashandle :Z
Stelletje teringjong bijelkaar ( uitzonderingen daargelaten hoewel die erg zeldzaam zijn )
 
ik ben blij dat ik niet de enige ben die al dat 50 cc en veeeeeel te veeeel ego irritant verschijnsel vind :( en 25 KW is wel beetje irritant maar wel verstandig gebeuren
 
Scooters zijn idd irritant(Jah zelfs op brommert)


Helemaal gaan liggen om zo hard mogelijk te gaan terwijl jij toch wel harder gaat, bovendien proberen ze zo snel mogelijk op het fietspad langs school te gaan waar op dat moment MINSTENS 20man op de fiets probeert over te steken


(maak aub onderscheid tussen scooters - en schakels :X )
 
denk eerder dat die "kijk mij op m'n 80 cc scootah met gekrulde compressieuitlaat en ik heb lak aan alles" lui die je links en rechts voorbij schieten niet hun motorrijbewijs halen maar eerder een ouwe GTI gaan rijden met rammelpijp en gaan bumperkleven en de "kijk mij op m'n 80 cc scootah met gekrulde compressieuitlaat en ik heb lak aan alles" lui waar je juist nooit echt last van hebt die gaan wel hun motorrijbewijs halen.
 
Ik erger mij er de laatste tijd steeds meer aan, aan die scooter... Een paar jaar geleden viel het allemaal nog wel mee, toe was het al heel wat als die gastjes een andere uitlaat hadden, nu rijden de meeste harder dan 100km/u....

Ik reed laatst achter een scooter in mn woonplaats en ik kon die vent wel bijhouden als ik wilde, maar dan zou ik net zo onverantwoord bezig zijn geweest als hem, volgas ging hij slallomend tussen de auto's door en op 30cm, langs fietser en dat allemaal in een 30zone met een gangetje tussen de 70-80 km.u schat ik.
 
Ik sta vanmiddag achter een rij autos voor een verkeerslicht te wachten, hoor ik achter me een gegier van banden. Zie ik in mijn spiegels een auto toch akelijk dicht achter me nummerplaat staan. Heeft eea ander muts niet op zitten te letten, had dus het mobieltje nog in de handen, tjonge, tjonge.

Nu zou je denken: ze gaat wat afstand bewaren, nee dus. Weer akelijk dicht op me. Ik bij de volgende verkeerslicht, ff van de motor gestapt en ff "netjes" toegesproken, he dat lucht op. Bumperklevers afschieten die handel......
 
Haha, nou ik ben het met je eens, ik rij voor een huisvuilophaaldienst in t gooi, op een vrachtwagen, die gastjes zijn echt levensmoe, rij je achteruit schieten ze gauw nog ff ertussen, of lekker rechts je in proberen te halen. :( Maar dat zie ik fietsers ook wel eens doen trouwens, of automobilisten die mijn beladers bijna doodrijden omdat ze niet willen wachten :X Kan je zoveel ergenissen opnoemen, ik zal zelf ook wel bij mensen in hun ergernissen top 10 staan!

It's a jungle out there!


Wouter
 
Scooters moesten ze af fikken :) met bestuurder en al.
en volgens mij kopen die lui inderdaad een GTI :z i.p.v. een motor *D


heb je zo'n scooter wel es zonder die kappen gezien ???
dat je er dan nog zo hard mee gaat, moet betekenen dat je gestoord bent of gewoon graag dood wil, framepje heeft dezelfde dikte als een knakworstje :9
Mafketels
 
Bumperkleven suxx... heb er dagelijks mee te maken; wordt gewerkt hier aan de snelweg: twee smalle rijstroken. En vaak zit ik achter een trage auto die op linkerrijstrook een vrachtwagen inhaalt met 5 km/h verschil. En dan gaan er van die gastjes (meestal dat jong grut met vijf liter gel op hun harses) een metertje achter je zitten pushen - alsof ik daarmee sneller ga rijden.

En de politie (in auto's) maar motorrijders zitten te pesten...

<offtopic> Gisteren een politiemotormuis die zomaar ff naar me zwaaide op snelweg, was wel grappig. En nee, het was geen stopsignaal!</offtopic>

Wat ik ook vaak spuugzat ben is het imago van de racers; er is iets voorgevallen op de weg (al dan niet serieus) en het eerste wat buitenstaanders dan denken is zoiets als: "Pff.. die zal wel weer te hard hebben gereden, eigen schuld dus!". En dat terwijl ze nog eens niet weten wat er werkelijk gebeurd is! Je ziet zo vaak die automobo's enorm smerig vanachter hun airzak-stuurtje naar je toe zitten te staren (en zo imposant ben ik nou ook weer niet :) ).
 
wat een stelletje vergeetachtige ouwe zakken hiero :(
 
Ik heb een SCOOTER gehad. Een week na m`n 18de reed ik op me ZX-6R en vorige week m`n auto-rijbewijs gehaald ;)

Dus ze bestaan wel :+

Oja, ik reed ook op zo`n ding wat herrie maakte en veels te hard ging :X
15 pk anderhalf jaar lang volgehouden om hem op dat vermogen te houden.

Ik reed ook te hard en aso. Aso is nu wel over maar hard rijden niet... Scooter trok even hard op tot de 70, als me motor '(

Maar ik vind scooter rijders nu al onwijs irri
 
Wat ik dom vind als ik binnen de bewoude kom rijd dat die brommers tegen je gaan rijden.

ff inhalen.

nou mooi jij hebt me ingehaald en ik houd me binnen de bebouwde kom ff aan de regels.

daar buiten is het soms anders *)
 
Terug
Bovenaan Onderaan