Koekblikken irritant? Kan nog erger......

Ik reed in auto door de Haagse binnenstad.
Een "fietspad" van 80 centimeter breed rechts van me, met rond blauw fietsersbord en een rijdende fietser erop.
Links van me een verhoogd aangelegde trambaan.
Mijn rijbaantje was net breed genoeg voor 1 auto.

Komt er een randdebiel op zo'n k*tscooter aangescheurd op dat fietspadje en de idioot wil de fietser links en mij dus tegelijkertijd rechts, inhalen.
Dat ging dus effe niet; K*tscootertje vol in de remmen.

Even later probeert hij me weer rechts in te halen. Ik kan niet naar links ivm de verhoogde trambaan : mafketel moet weer in de ankers en geeft een dreun op mijn zijruit.

50 m verderop moet ik naar rechts; K*tscooter komt rechts naast me en begint me een partij te mongolen, niet gewoon meer!

De idioot reed op zo'n ding met geel stickertje en had een helm op (om zijn schaarse hersencellen te beschermen).

Ik de klootzaak uitgelegd dat hij zo'n certificaatje moest gaan halen en dat hij met zijn kloteding, als brommer zijnde, aldaar gewoon op de rijweg thuishoorde en dus braaf met de rest mee hoorde te hobbelen, in plaats van de coureur uit te hangen.

Je wordt doodziek van die idioten!!!!!!!!!!! :(
 
Ongelooflijk, wat een berg boter zit hier op de verschillende hoofden....
Niemand van jullie heeft natuurlijk scooter of brommer gereden....
Niemand doet wel eens stoer op z'n motor......
Niemand trekt wel eens heel stoer het gas ver open......
Niemand trekt heel snel op bij het stoplicht.....
Niemand schept hier op over wheelies....
Niemand verrijkt ons met zijn knee-downs.....
Niemand knutselt aan z'n motor....

Nee......dan die scooterboys....."die zijn pas irritant"!
:+
Hmm smull :9 waar gaan we beginnen..
Ja ik heb schakelbrommer gereden,
Doe eigenlijk nooit echt stoer... ben geen nep-neg0r :(
Optrekken.. sjahg O-)
Wheely's ben ik nog lang niet aan toe :]
Kneedowns ook nog niet
Knutselen, ding ligt 100% uitmekaar in mn schuur, net het blok gereviceert...

en JA die scooterboys zijn irritant, toen met mn schakelbrommer ook keertje 1tje haalde me knoeterhard rechts in, door rood licht bijna onder auto.. schrok me lam, heb weinig goede woorden over dat soort gastjes...

(maaruh neemt niet weg dat er natuurlijk heel veel goede scooter-rijders zijn hoor, maargoed generalizeren is leuk :+ )
 
Ik heb nog geen enkele ex-scooteraar uit mijn omgeving een motorrijbewijs weten halen.
er zijn er wel, zelfs op dit forum maar hij reageert niet nu...
(eerst booster, dan gs500e, en nu komt gsx-r 600 eraan )

bij mij anders: eerst mt5 dan mtx dan aprilia af1 dan monobike en nu gelukkig viertakt 600 :)

btw ik denk idd dat die scooterlullen die zo johnny rondrijden de reden zijn van 25 kw regel in belgië/nederland
 
Tja, sommige scooters hebben een ware deathwish.... Ik ben er een tegengekomen die probeerde of hij blind een kruising kon oversteken |(
Helaas reed ik in mijn koekblik over een voorrangsweg, had nog groen ook. Dus hij ontmoette mijn rechtervoorkant, buitelde over mijn rechterdeurstijl en kwakte langs mijn rechterportier naar de grond (wat schrik je trouwens als je daarna zijn helm langs ziet rollen :? , eikel had het natuurlijk niet vast zitten)
Achteraf bezien had ik niet een kortere remweg kunnen hebben, dan ik had gedaan ( :} cursus).
Resultaat: Scooter totall loss, jongen bont en blauw, mijn schade NLG 4.000,- (twee maanden oud) :(
 
Eergister nog een bijna door ervaring van een scooter rijder mee gemaakt. De scooter stond voor het rode stoplicht achter een vuilniswagen. Niks aan het handje zou je zeggen... begint die vuilniswagen opeens te piepen... je kent het wel. Ik denk: hij zal hem toch neit per ongeluk in zijn achteruit hebben? De scooter rijder staat eigenlijk wel behoorlijk dicht achter de vuilniswagen... En het stoplicht gaat op groen!

De vuilniswagen komt met een noodgang achteruit zetten maar weet hem binnen een hele krappe meter vlak voor de scooter rijder nog tot stilstand te brengen... De vuilniswagen kwam echt super snel op gang. Zeg maar net zo snel wanneer je de koppeling in een keer laten schieten in zijn één. Oh men, dat scheelde echt maar een haartje. Scooter rijder zat gelijk een stuk hoger en warmer op zijn scooter... You know what i mean? (deed ie zijn zithouding een beete eer aan) :)
 
scooters zuigen gewoon.. en de ventjes die er op zitten nog veel meer.. heb nooit scooter gehad, rij 125cc schakelbrommer, maar wens niet vergeleken te worden met de scootermannetjes enkel omdat ik ook een tweetakt berijd.. 25kW regeling is trouwens in wezen goed, maar slecht uitgewerkt..
 
Ach go, ben je geschrokken?????
Kom op zeg, je wordt ingehaald terwijl je 40 rijdt, vind je het gek, ben je boos omdat je schrok, hoe denk je wat automobilisten van jouw vinden als je inhaald met je Hotcam???
1. Ja ik vind dat gek dat ik rechts ingehaald wordt.
2. Maakt snelheid wat uit in dit geval? Dacht het niet!
3. Een Hotcam klinkt net ff iets mooier dan zo'n bler scooter. :+
4. Auto's haal ik altijd links in.
 
Ik haat scooters..gehehehe....vroeger was alles beter...mmmmmm...Kreidler...breitwand...KS80, waterkoeling..mensen van mijn leeftijd en ouder weten genoeg...toen leerde je nog sleutelen....zucht...vroeger...
 
Naast scooters heb ik ook nog een hekel aan paarden op de rijbaan, of was dat een ander topic :? :X .
 
Ik haat scooters..gehehehe....vroeger was alles beter...mmmmmm...Kreidler...breitwand...KS80, waterkoeling..mensen van mijn leeftijd en ouder weten genoeg...toen leerde je nog sleutelen....zucht...vroeger...

(happerdehap :9 )

twee dingen,

-meeste scooters van tegenwoordig hebben ook waterkoeling,
(en zeker die voor de Pk`s gaan!)
-en denk je nu echt dat er niemand beunt?
denk dat er evenveel ge-experimenteerd word als `toen`.


Tinne
(happerdehap :9 )
 
Ik werd net (weer) ingehaald door een opgevoerde scooter. (wel zoals het moet: links!!!!)
Ik reed overigens nu in een koekblik. Gewoon 50km/uur... Zat een meisje achterop de scooter zonder helm.. zelfs dan nog onverantwoordelijk bezig! |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan