Koekblikken: levensgevaarlijk

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Met deze personen moeten wij de weg delen :? :? :? :?

misc.php
 
Of deze

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1363/f903f015e0b76c60d256cabb7036dfe8 (WHAT%20IS%20WRONG%20WITH%20THIS%20P)​
 
3 keer een vrouw: toeval of interpretatie?

Overigens zou geval 3 ook wel vanwege overstroming e.d. kunnen, gezien de algemene puinhoop (alhoewel? Hij is wel erg schoon).
 
Creatief met foto\'s misschien? Ik heb er wel eens een gezien (een kerel) die zijn auto aan de andere kant van een metalen wegafzetting van ca. 1 meter hoog had geparkeerd. De wegafzetting was al een metertje of 100 terug begonnen, en de auto lag op zijn dak. Rara hoe de fuk krijg je het voor elkaar.... :? :?
 
Deze middag nog gezien, vrouw aan het gsmmen in de wagen, wijkt uit gaat op een geparkeerde auto en op haar zij hehe })
 
hmmm... ik ben net in m'n clio koekblik van achteren gepakt door een vrouw...

Ben blij dat ik niet op de motor was...
 
hmmm... ik ben net in m'n clio koekblik van achteren gepakt door een vrouw...

Ben blij dat ik niet op de motor was...

SChade?

vanmorgen bumperklever achter me in de auto. Ik rijd 130 hij kleven... ff gewoon remmen stukkie, nou je hoorde z'n banden piepen }) mijn middelvingertje omhoog en meneer hield mooi afstand... moet nog ff niet vergeten om een schakelaartje te maken voor het remachterlicht, dan hoef ik niet echt te remmen. Schakelaartje ligt al klaar voor inbouw })
 
Laatst bewerkt:
met bumperkleven sproei ik altijd 2 minuten lang met m'n ruitensproeiers...

Dit was op een 80km weg...
Meisje zat dicht op me en ik moest stoppen voor de auto's voor me (stoplicht)

Bumper kapot, haal op de achterklep
 
met bumperkleven sproei ik altijd 2 minuten lang met m'n ruitensproeiers...

Dit was op een 80km weg...
Meisje zat dicht op me en ik moest stoppen voor de auto's voor me (stoplicht)

Bumper kapot, haal op de achterklep

Dat wordt betalen :) ))
Ik hoop wel dat je met je ruitensproeier-ACHTER naar de bumperklever spuit ? Geowon dat sproeidingetje naar achter richten... alleen lastig als je vieze achterruit hebt. Maarja wel lachen als je op de auto spuit :)
 
Ik hoop wel dat je met je ruitensproeier-ACHTER naar de bumperklever spuit ?

Man, nee, gewoon spuiten met die (verkeerd afgestelde) dingen op je voorruit, 10 meter achter je lopen ze nog hun ruiten te wissen...

})
 
Terug
Bovenaan Onderaan