Koekblikkers op een motor? Gatverdamma!

Lightning01

MF'er
13 jun 2006
86
0
Amsterdam
Weleens de vijfde versnelling gezien? Een Engelse programma over koekblikken.

Vandaag gingen ze (man&vrouw) eens voor de lol naar een circuit om te leren motorrijden. Voor bijna 300 euro heb je daar al een cbr600rr, pak, helm en de hele dag.

Eenmaal aangekomen beginnen ze gelijk over knee-downs en wheelies |( Let wel op, motorervaring?? 1 keer achter op toen hij dronken was. Alsof motorrijden niets is, geen kunst.

En je gelooft het nooit. Hij heeft een 'knee-down' gemaakt. Motor 20 graden naar links, en knie helemaal uitgestoken. Voilá. Een knee-down. Zijn derde was ook gelijk zijn laatste, glimmende kant kwam onderaan. :W

En die twee zaten de hele dag te klieren. Alleen maar opletten op andere motorrijders die hun inhaalden. 'Wacht maar als ik mijn koekblik heb!' Was zijn reactie! _O- _O- :}

Gewoon verbieden! Sommige mensen mogen echt geen motorrijden!
 
Een knee-down op een 600RR is natuurlijk ook niet al te moeilijk he. ;)

En zeker als je er helemaal als een aap langs gaat hangen. |(

En het is gewoon een feit ,een goede motorrijder word je alleen door veel kilometers te rijden en je grenzen te blijven verleggen.

dus ook al "kan" ie een Knee-down ,een goede motorrijder is ie nog lááááng niet. :N
 
Ik vrees dat het soort auto weinig uitmaakt, Tiff Needell reed de 24 uur van Le Mans al als fabrieksrijder toen jij nog geboren moest worden.
En met zijn Formule 1 ervaring heeft hij meer kijk op circuitrijden dan jij of ik ooit zullen krijgen.
Ik heb het programma niet gezien (logisch, gaat over auto's) maar ik mag Tiff wel, hij heeft humor en kan rijden.
 
Het gaf aardig de sfeer weer van de eerste circuitdag van mijzelf en een paar vrienden. Durf maar eens te zeggen dat dit voor jou niet zo is dan.
 
Ik vrees dat het soort auto weinig uitmaakt, Tiff Needell reed de 24 uur van Le Mans al als fabrieksrijder toen jij nog geboren moest worden.
En met zijn Formule 1 ervaring heeft hij meer kijk op circuitrijden dan jij of ik ooit zullen krijgen.
Ik heb het programma niet gezien (logisch, gaat over auto's) maar ik mag Tiff wel, hij heeft humor en kan rijden.

Ik ken die man helemaal niet, van mijn part laat hij Schumager ver achter zich.
Maar waar ik mij aan stoor is zijn makkelijke gedoe over motorrijden.
 
@TS:

Als je geboortedatum in je profiel klopt, zit je nog voor de 25kw fase, of je zit er net in. In je openingspost doe je het voorkomen alsof je al jaaaaaaren ervaring hebt. Hoe zit dat?
 
Ik heb al jaaaren ervaring op de motor, en ik heb me aan Tiff nog nooit ge-ergerd, dus waar maakt TS zich toch druk over?
Wees blij dat er in een autoprogramma "serieus" aandacht aan motoren geschonken wordt. TS is blijkbaar wel blijven kijken })
 
Weleens de vijfde versnelling gezien? Een Engelse programma over koekblikken.

Vandaag gingen ze (man&vrouw) eens voor de lol naar een circuit om te leren motorrijden. Voor bijna 300 euro heb je daar al een cbr600rr, pak, helm en de hele dag.

Eenmaal aangekomen beginnen ze gelijk over knee-downs en wheelies |( Let wel op, motorervaring?? 1 keer achter op toen hij dronken was. Alsof motorrijden niets is, geen kunst.

En je gelooft het nooit. Hij heeft een 'knee-down' gemaakt. Motor 20 graden naar links, en knie helemaal uitgestoken. Voilá. Een knee-down. Zijn derde was ook gelijk zijn laatste, glimmende kant kwam onderaan. :W

En die twee zaten de hele dag te klieren. Alleen maar opletten op andere motorrijders die hun inhaalden. 'Wacht maar als ik mijn koekblik heb!' Was zijn reactie! _O- _O- :}

Gewoon verbieden! Sommige mensen mogen echt geen motorrijden!

was zekers een herhaling, ik heb die vorig jaar gezien enne je hebt er feeling voor of niet.
Vond dat ze het verdomd netjes deden voor de eerste keer
:}
 
hahaha, ik ben bang dat lightning niet nog eens zomaar een topic opent! :+ })

Zit hier al een tijdje, lees heel veel topics over motors. En bij heel veel topics merk ik ook dat er mensen gewoon voor de lol worden aangevallen. Sterker nog.. er wordt niets anders gedaan. En bij mijn eerdere post werd ik ook alleen maar aangevallen.

Maar ik ga weer gewoon verder met lezen. Ten strengste verboden om hier wat te posten. Tenzij je minstens 20 jaar motorervaring hebt zeker.

:W
 
Zit hier al een tijdje, lees heel veel topics over motors. En bij heel veel topics merk ik ook dat er mensen gewoon voor de lol worden aangevallen. Sterker nog.. er wordt niets anders gedaan. En bij mijn eerdere post werd ik ook alleen maar aangevallen.

Maar ik ga weer gewoon verder met lezen. Ten strengste verboden om hier wat te posten. Tenzij je minstens 20 jaar motorervaring hebt zeker.

:W

nooit geleerd om eerst naar jezelf te kijken? als ik nu ga zeggen dat ik super kan rijden en dan een goede coureur die enthousiast gemaakt word voor motor rijden ga lopen afkraken dan is het logisch dat ik een berg kritiek over mij heen krijg.

er word hier veel te veel gezeken. is niet goed voor je bloeddruk hoor.
 
Ik heb het net toevallig ook gezien maar volgens mij heb jij niet goed gekeken. Beide presentatoren hebben race ervaring in auto's. Ook is vrij duidelijk gezegt dat beide presentatoren wel eens vaker op motoren hebben gereden. Zij is een mooi weer rijder, en hij een sporadische rijder.

Heel het item was in de sfeer van een vriendelijke competitie tussen de twee presentatoren, waarin hij natuurlijk het trotse mannetje moest spelen. De enige "negatieve" (dit zijn grote aanhalingstekens) opmerking die hij over het motorrijden maakte was idd toen hij ingehaald werd "wacht maar tot ik in een auto zit". Geheel volgens het thema: "mannelijke trots".

De rest van het item schilderde juist af dat motorrijden leuk en uitdagend kan zijn. Typerend voor het hele item, en juist volledig tegen jouw bewering dat ze luchtig over motorrijden deden, was de val die hij maakte (en dat daarna zijn trots gekrenkt was).
 
Terug
Bovenaan Onderaan