AxelVermeij
Rookie
- 22 okt 2017
- 3
- 0
Hallo,
Een enkele weken geleden had ik het probleem dat mijn motor te warm werdt (iets over 3/4 van de meter) Toen ik de dop van de radiateur afhaalde knalde er aardig wat druk uit (motor was koud) ik heb toen wat koel water er bij gedaan om dat de radiateur niet echt vol zat. toen kreeg ik het probleem dat de motor niet warm werdt. Dop er weer afgehaald weer ontzettend veel druk en een bijna lege radiateur. het resevoir daar in tegen zat over de maximaal streep. vervolgens heb de koelvloeistof van het resevoir terug geblazen naar de radiateur, maar hellaas zonder resultaat. aan het eind van de rit was de radiateur weer bijna leeg en het resevoir vol. nu dan eens al het koelvloeistof er uit halen. leek eerst goed tegaan tot hij stopte met stromen. de radiateur lijkt leeg te zijn maar de rest van de loop niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. Is mijn leiding verstopt is mijn pakking versleten (wat raar klinkt want hij lekt niet). Ik zou het niet meer weten.
Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt,
Axel Vermeij
Een enkele weken geleden had ik het probleem dat mijn motor te warm werdt (iets over 3/4 van de meter) Toen ik de dop van de radiateur afhaalde knalde er aardig wat druk uit (motor was koud) ik heb toen wat koel water er bij gedaan om dat de radiateur niet echt vol zat. toen kreeg ik het probleem dat de motor niet warm werdt. Dop er weer afgehaald weer ontzettend veel druk en een bijna lege radiateur. het resevoir daar in tegen zat over de maximaal streep. vervolgens heb de koelvloeistof van het resevoir terug geblazen naar de radiateur, maar hellaas zonder resultaat. aan het eind van de rit was de radiateur weer bijna leeg en het resevoir vol. nu dan eens al het koelvloeistof er uit halen. leek eerst goed tegaan tot hij stopte met stromen. de radiateur lijkt leeg te zijn maar de rest van de loop niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. Is mijn leiding verstopt is mijn pakking versleten (wat raar klinkt want hij lekt niet). Ik zou het niet meer weten.
Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt,
Axel Vermeij