Vosjuh
MF veteraan
- 1 aug 2005
- 3.115
- 1
Anderhalve maand geleden heb ik helaas voor het laatst op mijn Suzuki TL1000r gereden en toen merkte ik dat er een klein vlekje koelvloeistof onder de motor lag.
Aangezien ik aanstaande vrijdag op Assen wil rijden besloot ik vandaag om daar even naar te kijken.
Nadat de kappen eraf waren zag ik al snel dat het reservoir leeg was. Vloeistof heb ik aangevuld en ik heb de motor gestart. Bij een temperatuur van ongeveer 60 graden zag ik dat er weer vloeistof op de grond lag. Een nadere inspectie bracht mij bij het volgende 'gaatje', waar de koelvloeistof uitdruppeld.
Mijn eerste ingeving: "daar is een boutje uitgetrilt". Dus ik op zoek naar een passen boutje, maar helaas... Toen voor de zekerheid contact opgenomen met een motor monteur die mij vertelde dat er een keerring lek is.
Als ik zo naar deze afbeeldingen kijk denk ik nog steeds dat er iets in dat gaatje moet (boutje of rubber plug of whatever).
Iemand die mij kan vertellen of ik een boutje mis of een lek-iets heb.. ??
Aangezien ik aanstaande vrijdag op Assen wil rijden besloot ik vandaag om daar even naar te kijken.
Nadat de kappen eraf waren zag ik al snel dat het reservoir leeg was. Vloeistof heb ik aangevuld en ik heb de motor gestart. Bij een temperatuur van ongeveer 60 graden zag ik dat er weer vloeistof op de grond lag. Een nadere inspectie bracht mij bij het volgende 'gaatje', waar de koelvloeistof uitdruppeld.
Mijn eerste ingeving: "daar is een boutje uitgetrilt". Dus ik op zoek naar een passen boutje, maar helaas... Toen voor de zekerheid contact opgenomen met een motor monteur die mij vertelde dat er een keerring lek is.
Als ik zo naar deze afbeeldingen kijk denk ik nog steeds dat er iets in dat gaatje moet (boutje of rubber plug of whatever).
Iemand die mij kan vertellen of ik een boutje mis of een lek-iets heb.. ??