Koen0s, aangenaam

Koen0s

MF'er
3 jun 2018
53
5
Eindhoven/Rotterdam
Hallo allemaal, ik ben Koen en vanaf vandaag lid van het forum!

Ik volg het forum al een tijdje, maar had nog niet ondernomen om een account aan te maken. Nu ik een tweede motorfiets heb aangeschaft welke wat liefde nodig zal hebben leek het mij hoogtijd om ook daadwerkelijk lid te worden en actief gebruik te maken van alle kennis hier.

Kort over mijzelf:
Zoals eerder gezegd heet ik Koen, ben 21 jaar en woon momenteel in Eindhoven. Ik kom van oorsprong uit Rotterdam en daar zul je me dan ook veel weekenden vinden. Ik werk aan de ontwikkeling van E-voertuigen bij VDL en ben daarnaast nog bezig met mijn masteropleiding aan de TU/e. Hiervoor heb ik mijn HBO Automotive afgerond in Rotterdam. Ieder jaar komen de lentekriebels weer op zodra ik de eerste tweewielers over de snelweg zie knallen :] en daar zit dan ook mijn grootste hobby in. En zodra de zon weer onder gaat en de fiets de stalling in bereid ik me voor op mijn tweede hobby, snowboarden! *D

Kort over mijn fietsen

Ik heb nu een enkele tijd de Kawasaki. (Kawasaki GPX600R (1991) )
De fiets overgenomen van een oud mannetje (echt waar :o ) en deze daarna nog wat liefde gegeven bij de dealer. De carb's zijn gereviseerd, alle scharnierpunten en draaiende delen schoongemaakt en ingevet, de remmen gereinigd en het blok heeft een beurtje gehad. De motorfiets rijdt heerlijk en zal dan ook nog even bij mij blijven.

Ik heb sinds deze week een KTM LC4 600.
Dit was een redelijk impulsieve aankoop en ik weet dan ook nog niet heel veel over de fiets.. :') Wel weet ik dat deze nog een hoop liefde nodig heeft om er een mooie SM-er van te maken (hij is mooier op de foto dan van dichtbij), en dat hoop ik het komende jaar dan ook te realiseren. Op het forum zul je me wellicht dan ook tegenkomen met vragen doelend naar deze fiets!

full


full




Mocht ik nog iets vergeten te vertellen zijn (of je hebt interesse in meer info), vraag maar raak!
 
Terug
Bovenaan Onderaan