koene ridder icoon voor FreshFlava?

heeft ie um verdient?

  • ja, met een lintje

    Stemmen: 27 61,4%
  • nee

    Stemmen: 2 4,5%
  • waar slaat dit nu weer op

    Stemmen: 15 34,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Uhm. Ik vond het een nobele daad inderdaad. Maar laten we erg geen gekte van gaan maken. Dadelijk wil de volgende een ridderkruis als ie stopt voor een andere motorrijder met pech.

Bravo voor FleshFlava, maar laten we normaal blijven doen...
 
Ik heb nog wel twee voorvorkveren die ik wel in zijn reet wil douwen. Bij wijze van "veer in je reet". Maken we daar toch een foto van? :+
 
weet je aan wie ik dacht, toen Fresh Flave schreef over een idioot die door de file heen knalde??????

Toen ik las dat die tegen een auto aan reed niet meer hoor :+

Ja, er zijn een hoop gekken op de wereld en als ze dan ook nog gaan zuipen....
Die FreshFlave is de "koen ridder"

:}
 
Beetje overdreven. Er zijn wel meer mensen die goede dingen verrichten en het hier niet eens melden. Kunnen we wel bezig blijven.

Niet dat ik vind dat hij een supergoede daad heeft verricht, dat is op zich natuurlijk geweldig!


CAT
 
medaille.gif


Zo iets ?????
 
Een topic openen en binnen een dag 140+ reakties krijgen vind ik al een hele eer. De reakties die erin staan ook. :}
 
weet je aan wie ik dacht, toen Fresh Flave schreef over een idioot die door de file heen knalde??????

Ik dacht bij de eerste regels ook dat het wel eens om mij zou kunnen gaan, maar hoewel ik soms een agressieve rijstijl heb, ben ik verder gewoon een braaf jongetje, met een pleuris hekel aan agressieve dronkemannen.
 
Goedemorgen allemaal.... :)

Kom ik hier op mijn werk. (iedereen natuurlijk vol verbazing met mijn uiterlijk, want ik schrok me toch zelf ook even een potje toen ik in de spiegel keek!!!!)The Beast is er niks bij :+

Ga lekker achter mijn computer zitten.... Bezoek het motorforum.. (zoals altijd ;) )
En wat zie ik.... Lintje :?

Hahaha... jullie zijn geweldig!! Maar is toch nergens voor nodig. Iedereen die van zichzelf weet dat hij het hetzelfde zou doen in eenzelfde situatie verdiend een lintje. Ben blij dat er toch wel meer mensen blijken te zijn die voor anderen opkomen!!!

Het gaat wel wat beter, alleen knallende koppijn. Vanmiddag lekker vrij en dan ga ik naar dat meisje toe.
Maar nu moet ik jullie wel iets vertellen, wat je niet zult geloven...

Ze hebben bij die man huiszoeking gedaan, omdat hij vaak met justitie in aanraking is geweest en wat blijkt. 2 gestolen duc's (uit duitsland in de woonkamer!!!!!

Maarre... ga aan het werk en spreek jullie straks weer..

:} thanks :}
 
Ze hebben bij die man huiszoeking gedaan, omdat hij vaak met justitie in aanraking is geweest en wat blijkt. 2 gestolen duc's (uit duitsland in de woonkamer!!!!!

Holy Mac! Dit wordt steeds mooier! :) Serieus, goeie zaak dat die kerel nu wellicht van de straat wordt gehaalt! (Zal je zien dat ie dadelijk ook nog es topstuk in een internationale georganiseerde misdaadbende is of zo.)

Laat ff weten hoe het met dat meisje is!
 
Van mij mag iedereen die zoiets doet een ere-icoon krijgen :}

En het klopt ook wel dat niet iedereen het hier meld als ie iets goeds voor een ander kan doen, maar zoiets als dit maak je (gelukkig) ook niet elke dag mee. Het is in ieder geval een goed voorbeeld dat er ook nog mensen zijn die wel bereid zijn een ander te helpen. In deze maatschappij hoor je maar al te vaak dat omstanders gewoon doorlopen, fietsen of rijden.

Geeft mij in ieder geval weer een beetje hoop, mocht ik ooit hulp nodig hebben *D
 
Goedemorgen allemaal.... :)

Kom ik hier op mijn werk. (iedereen natuurlijk vol verbazing met mijn uiterlijk, want ik schrok me toch zelf ook even een potje toen ik in de spiegel keek!!!!)The Beast is er niks bij :+

Ga lekker achter mijn computer zitten.... Bezoek het motorforum.. (zoals altijd ;) )
En wat zie ik.... Lintje :?

Hahaha... jullie zijn geweldig!! Maar is toch nergens voor nodig. Iedereen die van zichzelf weet dat hij het hetzelfde zou doen in eenzelfde situatie verdiend een lintje. Ben blij dat er toch wel meer mensen blijken te zijn die voor anderen opkomen!!!

Het gaat wel wat beter, alleen knallende koppijn. Vanmiddag lekker vrij en dan ga ik naar dat meisje toe.
Maar nu moet ik jullie wel iets vertellen, wat je niet zult geloven...

Ze hebben bij die man huiszoeking gedaan, omdat hij vaak met justitie in aanraking is geweest en wat blijkt. 2 gestolen duc's (uit duitsland in de woonkamer!!!!!

Maarre... ga aan het werk en spreek jullie straks weer..

:} thanks :}

Juist omdat je bescheiden bent verdien je hem.
 
het wordt steeds mooier!

good guy krijgt de bad guy achter tralies, rolt een misdaad bende op en krijgt ook nog het meisje :}

zijn er al plannen voor de film?
 
Terug
Bovenaan Onderaan