koerslijst

Wat ie waard is :? inruil ? dat verschilt per dealer en ligt eraan wat je terug gaat kopen
 
D'r is geloof ik wel zoiets als een BOVAG koerslijst, ook voor motoren, kost alleen wel een fijne ( B| ) bijdrage.
Volgens mij is het makkelijker en vooral goedkoper om sites als marktplaats en 2ehandsmotoren etc af te struinen op zoek naar vergelijkbare motoren.
 
Kijk eens wat er in motorzaken (handel) of via Marktplaats.nl (particulier) voor jouw type motor (vergelijkbare kilometerstand en bouwjaar) gevraagd wordt. Inruil ligt natuurlijk wel lager. Tja, de handel moet ook wat verdienen.
 
Probleem is, dat je mijn motor haast nergens te koop ziet staan. Is dus moeilijk om achter de prijs te komen, gaat om een Honda Magna VF 750 C.
Ben een beetje verliefd geworden op de Moto Guzzi Breva, erg hè.
 
Er bestaat inderdaad een koerslijst voor motoren. Heeft tot een jaar geleden online gestaan, maar is daarna spoorloos verdwenen.

In ieder geval, de ANWB heeft een speciaal telefoonnummer waar je met dat soort vragen terecht kan. Je moet er wel lid voor zijn om er gebruik van te maken.
 
Wat je ook nog kan doen, is de on-line premiecheck doen van www.knmv.nl Je krijgt dan de (dag)waarde te zien volgens die verzekeringsmaatschappij. Misschien heb je dan een idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan