Kofferbak op de supersport

NarduS

MF veteraan
1 apr 2003
2.152
0
Hey medeforummers !

Ik ben naar wat anders aan het kijken ,maar ik ben toch wel erg gehecht aan mijn "kofferbakje" op den blade. Erg handig om mijn regenbroek en slot in op te bergen.
Jullie kunnen vast wel wat supersport modellen van min 3 jaar oud die ook z`on soort kofferbak hebben ?
(Narrows it down) thanks alvast.

Resultaat tot nu toe :

-Honda :CBR 600 f (vanaf 99) ,Alle Fireblades tot 2004.
-Soes :gixxer SRAD600
-Kwak : ZX6R , ZX-7R
-Yammie :R6 & ThunderAce
-Jawa (let op dit is geen ss!! ;) )
 
Laatst bewerkt:
Hey medeforummers !

Ik ben naar wat anders aan het kijken ,maar ik ben toch wel erg gehecht aan mijn "kofferbakje" op den blade. Erg handig om mijn regenbroek en slot in op te bergen.
Jullie kunnen vast wel wat supersport modellen van min 3 jaar oud die ook z`on soort kofferbak hebben ?
(Narrows it down) thanks alvast.


Ik heb deze kofferbak op mijne motor.
full
 
In de "kofferbak"van mijn ZX7R kon ik ook best wat kwijt. Maar een SRAD van voor 2000 heeft volgens mij nog meer ruimte.
Denk dat al die wat oudere supersports in verhouding tot de nieuwere modellen een behoorlijke "kofferruimte" hebben.
 
Lekker volhangen met kisten of een zx12-r met zijspan ;) die je vervolgens vol kan laaien met bakken bier ;)
 
In de "kofferbak"van mijn ZX7R kon ik ook best wat kwijt. Maar een SRAD van voor 2000 heeft volgens mij nog meer ruimte.
Denk dat al die wat oudere supersports in verhouding tot de nieuwere modellen een behoorlijke "kofferruimte" hebben.
Niet allemaal. Bij de CBR600F t/m 1998 kun je niks kwijt in het kontje en in die vanaf 1999 juist wel. De RR (vanaf 2003) daarentegen, kun je weer niks in kwijt.
 
Hee mensen kopop ff reageren als je een model weet waar je een slot in kan doen.
Ik maak zoals jullie kunnen zien een mooie lijst.

Dus weet je een motor waar je een slot in kwijtkan : say it please !
 
Mijn schijfremslot (ABUS) past onder de buddy van mijn Jawa - en een paar kleine flesjes tweetaktolie ook... en reservebougies ook... :+
















...maar die laatste heb ik de afgelopen 6000 km niet nodig gehad :P



Oh, je bedoelde supersport? Oeps sorry!
 
Onder het zadel van mijn Ace heb ik een liter olie, trechter voor de olie, Spuitbus voor de ketting. Doek om vieze handen af te vegen. Schijfremslot en orgineel gereedschapsetje.
 
Bij een R1100S past er alleen een gereedschapsetje en een bandenplakset in. Gereedschapset eruit, dan kan er een schijfremslot in....alleen 1 nadeel: je kunt er alleen bij al je eerst de afdekkap van de buddy loshaalt (2 schroeven) en vervolgens (uiteraard) het zadel eraf......

moraal van het verhaal: rugzak!
 
Kan de topictitel misschien aangepast worden B| Het is zo verwarrend nu, ik zit me iedere keer af te vragen wat ik op een supersport aan het doen ben :?

;)
 
Ik heb een zx6-r uit '96.. Daarin past een kettingslot, gereedschapsetje en schijfremslot. Dan zit die wel echt vol.
Wel even oppassen want er lopen daar wat draadjes voor je verlichting etc, kostte me op vakantie wat tijd om uit te zoeken waarom mijn knipperlicht het ineens niet meer deed |( ..
 
ZX6R uit '98
ruimte voor
gereedschapsetje
lang kettingslot
ouwe doek om handen af te vegen enzo
met beetje proppen ook nog wel een schijfremslotje :)
 
Wie noemt nu de ruimte onder zijn buddy of in het kontje KOFFERBAK |(

Wel eens een blade-kofferbak gezien ? lijkt heel erg op dat plaatje van jouw ,maar dan kleiner. Komt zeker in aanmerking voor kofferbakje.
 
Onder het zadel van mijn Ace heb ik een liter olie, trechter voor de olie, Spuitbus voor de ketting. Doek om vieze handen af te vegen. Schijfremslot en orgineel gereedschapsetje.

waarvoor monteer je geen slangetje van je fles olie, direct naar je carter?




:+
 
volgens mij niet.
Niet alle zadels zijn demontabel om daar even snel een slot onder te doen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets ,maar wil graag mijn "kofferbak" niet kwijt.
Een rugzak met een slot begin ik niet aan ,dus vallen er veel motoren af.
En als ik bij de specs van motoren gaat kijken zie je er niet bij staan of je een slot mee kan nemen. Daarom vraag ik het lekker hier ,vandaar !
 
Terug
Bovenaan Onderaan