Kofferrek montage TDM 850 vraagje

tweetym

Rookie
28 apr 2006
12
0
zaandam
Gedag,

Ik ben op zoek naar een set zijkoffers met bijbehorend bevestigingsrek,
alleen nu zijn deze voor mijn type TDM (eerste type 3VD 91 - 95) niet veel 2ehands te krijgen.

Voor het model daarop (4TX 96-) zijn ze wel te koop...

Mijn vraag is, is het bevestigings rek van een TDM uit 96 of nieuwer ook te monteren op het eerste model (3VD)...

Het frame is volgens mij exact hetzelfde gebleven..
alleen de kappen zien er iets anders uit aan de achterkant.

Wie weet is er een TDM rijder die hier een antwoord op heeft.

Groet Arjan Gele TDM 850 uit 94

:W
 
Gedag,

Ik ben op zoek naar een set zijkoffers met bijbehorend bevestigingsrek,
alleen nu zijn deze voor mijn type TDM (eerste type 3VD 91 - 95) niet veel 2ehands te krijgen.

Voor het model daarop (4TX 96-) zijn ze wel te koop...

Mijn vraag is, is het bevestigings rek van een TDM uit 96 of nieuwer ook te monteren op het eerste model (3VD)...

Het frame is volgens mij exact hetzelfde gebleven..
alleen de kappen zien er iets anders uit aan de achterkant.

Wie weet is er een TDM rijder die hier een antwoord op heeft.

Groet Arjan Gele TDM 850 uit 94

:W


Niet direct een antwoord op jouw vraag, maar ik neem aan dat je de koffers al hebt? Zo niet, er zijn ook universele kofferrekken te koop met bijpassende koffers. Givi heeft ze onder andere, er zullen wel meer merken zijn die het hebben.
 
Dag Oma van heeeeeeel lang geleden,

Na veel zoeken op het internet ben ik op dit topic aanbeland, ik zit namelijk met hetzelfde vraagstuk. Zelf rij ik een 3VD en heb een kofferset (Givi Wingrack 2) gevonden voor een 4TX. Zal dit direct over te zetten zijn? Alvast bedankt!
 
Dag Oma van heeeeeeel lang geleden,

Na veel zoeken op het internet ben ik op dit topic aanbeland, ik zit namelijk met hetzelfde vraagstuk. Zelf rij ik een 3VD en heb een kofferset (Givi Wingrack 2) gevonden voor een 4TX. Zal dit direct over te zetten zijn? Alvast bedankt!

TS is sinds 2007 niet meer op het forum geweest je moet het antwoord van iemand anders krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan