Koffers of zijtassen voor ZZR600

Hoosje

Rookie
12 aug 2004
19
0
Eindhoven
Hoi

Ik ben inmiddels 2 jaar de gelukkige eigenaar van een ZZR600. Nu mag ie steeds vaker mee kamperen. Omdat ik graag wat meer zooi meeneem (dan past in die minibagagerol en tanktas) zit ik te denken om koffers of zijtassen aan te schaffen. Zelf heb ik nog geen ZZR600's zien rijden met koffers of tassen. Koffers vind ik overigens oerlelijk, maar wel praktisch. Zijtassen zijn misschien mooier, maar ik heb geen zin om er gaten in te branden, vanwege die twee omhooggerichte uitlaten. Heeft iemand ervaring met tassen of koffers en kan iemand mij hierover tips geven? Oja, uiteindelijk wil ik iets hebben voor een studentvriendelijk prijsje.
 
De ZZR is in duitsland(igg) zelfs tijdelijk met GIVI koffers standaard geleverd, dus gewoon leverbaar.
Probeer het eens bij MDI. Of kijk op marktplaats en maak wat pas.
 
ZZR met zadeltassen van Motozoom / Louis.de
ik heb ze gekocht op marktplaats voor 25 euro........ *D *D
Wat de ruimte betreft tussen de uitlaat en tassen: ik heb er een extra snelbinder-achtig elastiek gespannen die de tassen niet laat hangen......Succes en een Prettige vakantie
full
 
Hey, bedankt. Ik zal eens even rond gaan neuzen. Helaas, ben ik al op vakantie geweest maar begin september ga ik weer een weekendje weg (met 'De Asfalthappertjes' :] ).
 
Wat ook nog een voordeel van tassen is, is dat ze ook bijna op iedere andere fiets passen. Afgelopen jaar zaten ze op de GSX-r
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan