Koffers op de grond?

Stanmen

MF'er
22 mei 2006
191
0
Gemert
Hoi Mede-forumers die-net-zo-druk-als-ik-nu-aan-het-werk-zijn O-)


Gisteren heb ik heb ik m'n pa de schrik van zn leven gegeven door voor z'n neus met z'n Guzzi California goed plat door de bocht te gaan. Volgens heb zaten de koffers bijna aan de grond :)

Ik stelde hem gerust en vertelde dat de voetplankjes als eerste op de gond komen en dat ie dus niet ineens een koffer kwijt is :Y

Toch twijfel ik daar nu aan.. Heeft iemand het ooit meegemaakt dat ie zo schuin door de bocht ging dat ie een koffer verloor? |(

Ik ben benieuwd :)


Wederom bedankt,

Stan
 
Haha, lekker pa's motor misbruiken _O-
Paar weken geleden ook het motortje van m'n ouweheer ge-/misbruikt :P . Het woonwerk mobiel met volledig vierkante achterband zonder schaamrandjes weer terug gezet :P
 
Ik zou er maar niet zomaar vanuit gaan dat de treeplanken of stepjes eerder aan de grond komen dan andere zaken zoals uitlaten en koffers.

Ik heb trouwens wel 's een koffer aan de grond gereden, maar die bleef gewoon zitten. Was dan wel een zelfbouwexemplaar die goed vast zat, maar dat zal met gewone koffers ook wel zo zijn. Was alleen een hoekje wat afgeschuurd, maar ik vond het niet echt een leker idee. Wellicht dat je eerder op je bek gaat dan dat de koffer eraf vliegt. Dat zou je dan even moeten testen...
 
Ik zou er maar niet zomaar vanuit gaan dat de treeplanken of stepjes eerder aan de grond komen dan andere zaken zoals uitlaten en koffers.

Ik heb trouwens wel 's een koffer aan de grond gereden, maar die bleef gewoon zitten. Was dan wel een zelfbouwexemplaar die goed vast zat, maar dat zal met gewone koffers ook wel zo zijn. Was alleen een hoekje wat afgeschuurd, maar ik vond het niet echt een leker idee. Wellicht dat je eerder op je bek gaat dan dat de koffer eraf vliegt. Dat zou je dan even moeten testen...


full
 
Zo zag het er ongeveer uit...

ok bij een Guzzi zitten de koffers lager, maar schaamrandjes zul je op dat ding niet vinden :P :P :P


Stan
 
Terug
Bovenaan Onderaan