Koffers voor mijn all-road

Snarfman

MF veteraan
13 okt 2002
2.127
2
Tussen een paar vaarten
Ik ben opzoek naar koffers. Ten eerste zit de uitlaat te hoog voor tassen, rechts geen probleem, maar links wel... en ten tweede zal ik ook soms in mijn uppie erop uitgaan en dan is een afsluitbaar geheel wel zo makkelijk.

Touratech levert de Zega koffers van aluminium. Vooral als je de 35 liter versies neemt wordt de motor niet breder als het stuur (90cm) Daarnaast zitten er de nodige bagagehaken op de koffers voor het vastmaken van andere bagage zoals bagagerollen, tent, slaapzak, matje. totale set kost €570 en dan is de keuze in koffergrootte vrij 42 of 35 liter (b.v. 35 links aan uitlaatzijde en 42 rechts).

Alternatief is de Gobi koffer van Hepco en Becker. Koffers zijn van slagvast kunststof. In de tussenwand van de koffer kan water worden opgeslagen (3,5 liter) en tegen meerprijs kunnen er bagagehaken op (geheel kost €660).

Iemand nog andere ideeën? Heb wel de junior kofferset van H&B gezien, maar die heeft een dusdanig ongunstige vorm van binnen dat die me rot te beladen lijkt... en Givi :r de eerste mooie Givi koffer moet ik nog tegenkomen...

Alternatieven of adviezen... alvast mijn dank
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je dan de variokoffers van BMW zoals ze die voor de 650 GS leveren (zou dan moeten achterhalen of die ook op de Funduro past) òf die zwarte systeemkoffers die o.a. op de boxers worden toegepast?
 
Terug
Bovenaan Onderaan