Kofferset Honda NTV650 Revere

Marinus84

Die hard MF'er
27 feb 2008
600
11
Haarlem
Hi, zoals in de titel, ik ben op zoek naar een kofferset voor de Honda NTV 650 Revere.

Inclusief beugels. Zijkoffers + topkoffer is het mooist, maar alleen twee zijkoffers is ook al geweldig.

Wil de komende tijd wat gaan toeren langs de kust naar het zuiden toe en helaas is er vanalles mis gegaan met de koffers die ik had geregeld, dus ik probeer het hier nog even.

Voorkeur voor Krauser koffers, deze vind ik zelf het mooist.

Dus gevraagd:
- kofferset 2 of 3 koffers
- inclusief bevestigingsrek
- inclusief sleutels


Op goede hoop dat iemand hier misschien nog een set heeft liggen *O*

Groetjes uit Haarlem,
Marinus
 
Laatst bewerkt:
Goedendag, wilde je een pb sturen, maar dat heb je kennelijk uitgezet?
Ik heb een H&B kofferset liggen (zij en top) inclusief rek voor de NTV650. Die ga ik binnenkort te kop zetten.
 
Hi Charlie, thanks voor je tip, heb het direct aan gezet.

Heb afgelopen weekend een kofferset met rek ontvangen via marktplaats, het is echter niet specifiek voor de NTV bedoeld. Het is een universeel Krauser rek. Ik ga proberen deze erop te zetten, mocht dat niet werken, dan ben ik bij deze dus op zoek naar een Krauser rek.

H&B en Krauser zijn geloof ik verwant aan elkaar, maar of de Krauser K2 koffers ook op H&B beugels passen weet ik niet, heb jij daar enig idee van?

Mvg,
Marinus
 
Goedendag, wilde je een pb sturen, maar dat heb je kennelijk uitgezet?
Ik heb een H&B kofferset liggen (zij en top) inclusief rek voor de NTV650. Die ga ik binnenkort te kop zetten.

Goeie dag wat zou de koffer set kosten????
Groetjes kick
 
Terug
Bovenaan Onderaan