koffie drinken, dan wil ik mijn motor kunnen zien

Op het werk staat de mijne altijd vol in het zicht van een camera, indien nodig 24 uur per dag toezicht :)
Bijkomend voordeel: niemand anders wil m hebben, dus zo druk hoef ik me niet te maken :}
 
mijn liefje staat tijdens het koffie drinken in het zicht! En anders als het echt niet anders kan aan een paar stevige sloten of ik zet mijn vriendin erop. :)

Als ik thuis ben staat hij in de schuur en daar zit alarm op.
 
Verzekeren tegen taxatiewaarde.No problemos.
Ik heb m'n auto al all-risk verzekerd en dat kost me al klauwen met geld.
Motor verzekeren tegen taxatie-waarde zal ook wel een aardige stuiver kosten.
 
Ik zorg ook dat ik in het zicht zit...anders wordt mijn motor ongerust :)
 
Heb al een keer meegemaakt dat ouders
hun kinderen op de motor laten klimmen.
Het is geen speeltuin!
Zoveel mogelijk in het zicht dus ook.
 
Op zondag 11 juli 2004 19:20 schreef Crawl het volgende:

Als het even kan wel, maar in elk geval binnen gehoor afstand.

Ik hoor die van mij op een km afstand 8-) dan moet je toch verdomde snel zijn.
Als je hem hoort ben je toch al te laat.
 
Heb al een keer meegemaakt dat ouders
hun kinderen op de motor laten klimmen.
Het is geen speeltuin!
Zoveel mogelijk in het zicht dus ook.
Als er op geklommen word moet je dat effe oplosse.Heb dat al eens meegemaaktAls men het vraagt mag trouwens iedereen op mijn motor zitten.
 
Ikke niet! Als ze em meenemen, nemen ze em maar mee... :P
Lig daar niet wakker van. Baal hooguit omdat ik vervoer naar huis moet regelen, maar verders... Het is maar blik en alu... :X :X :X
Zeer gezonde instelling.
 
Zoveel mogelijk in het zicht, liefst zo dicht mogelijk
zij is me te dierbaar, ook al weet ik als ze hem stelen of er mee wegzoeven er toch maar weinig kan aan doen. Een goed slot kan wonderen doen.

:+ liefst erop blijven zitten voor een tasje te drinken :+
 
345 eurotje all risk.


Per....?
En waar heb je die verzekering?


Spelende kinderen op je bike...tja ik heb op mijn 1e motor genoeg krassen gezien om er achter te komen dat dat gebeurde. Op m'n Harley ben ik tot nu toe alleen heel vette vingerafdrukken tegen gekomen.
 
Mijnes staat mooi voor het raam van de TD waar ik werk. Elke vogel die het ook maar waagt er naar te willen schijten zal ik hoogtpersoonlijk uit de lucht gooien met diverse projectielen in mijn omgeving.

nou ben ik niet zo bang dat mijn NX 250 gejat wordt. Zo mooi glimt ie ook weer niet. Maar hij zal wel eens een keer gewoon meegenomen kunnen worden met het motto van: rommel eraf en naar de maaiscross, want dan ben je hem echt kwijt.
 
Nou eenvoudigere motoren worden ook gewoon gejat hoor. Bij mijn overburen is een relatief oude bike gewoon opgetild vanuit hun tuintje en is-ie waarschijnlijk in een busje gezet.
 
... Elke vogel die het ook maar waagt er naar te willen schijten zal ik hoogtpersoonlijk uit de lucht gooien met diverse projectielen in mijn omgeving.

nou ben ik niet zo bang dat mijn NX 250 gejat wordt... .

Ik moet de eerste vogel nog tegenkomen die daar op wil schijten ;)
 
Zeker. Al dat druk maken is niet goed voor m'n gezondheid... ;)
Meer als op slot zetten kan ik niet doen, ben geen waakhond... :P


Tsja, ik ben het niet vaak met je eens maar deze keer wel ;)
Als ik me daar druk om ga maken slaap ik niet dus zet ik het maar van me af en zet hem goed op slot.......
 
Per....?
En waar heb je die verzekering?


Spelende kinderen op je bike...tja ik heb op mijn 1e motor genoeg krassen gezien om er achter te komen dat dat gebeurde. Op m'n Harley ben ik tot nu toe alleen heel vette vingerafdrukken tegen gekomen.
Per jaar.Kees de Zeeuw
 
De mijne wil niemand meenemen, dus ik kan hem net zo goed met sleutel erop laten staan. Zelfs dan komen ze niet ver, want ik heb een kill-switch die wel even gedactiveerd moet worden anders slaat ie continue af... :P

Tegen die tijd sta ik naast de dief om hem met mijn helm van de motor te meppen. Ow, sorry, moet je maar niet tegen m'n helm oplopen O-)

Zou een AGV daar tegen kunnen ?!? ;)
 
Hallo, ook ik zet mijn motor altijd in het zicht.
Breng de laatste tijd veel in Rotterdam door en heb de ideale manier gevonden om mijn motor vast te leggen,

PICT0070%20(Small)1.JPG


Putten vind je bijna overal en ik moet zeggen dat ik tot op heden nog geen problemen heb ondervonden.
Wel ligt er normaal een goed Asus slot aan.
Hoop dat jullie hier wellicht iets aan hebben.

Stekel
 
Ik probeer al jaren om hem te laten stelen.
waar ie staat hij staat altijd zonder sloten.

niemand wil dat ouwe ding hebben......

en ik wil alleen maar een excuus om weer iets nieuws te kopen.])
 
Terug
Bovenaan Onderaan