koffie drinken, dan wil ik mijn motor kunnen zien

snel weg

Die hard MF'er
30 okt 2003
252
0
Vanwege diefstal en rotzooi
wil ik als we gaan pauzeren altijd mijn motor kunnen zien. :)



Hoe denken jullie hierover ?
 
Ik geloof het wel :z

Als ze hem overdag niet willen jatten, dan doen ze het 's nachts wel.

"Altijd in het zicht" :? :? :?
Mooi streven.
 
Ben nooit ver van mijn motor vandaan.
Na 2x schade door mensen die met hun poten niet van andermans spullen kunnen afblijven. :( :(
En ook op vakantie...Hier mijn tentje een meter verder mijn motor!!!
 
Meestal proberen wij het wel ja.
Maar lukt niet altijd.

Op m'n werk kan ik 'regelmatig' ff uit het raam kijken of het goed gaat met hem.
Maar ja, kan er moeilijk naast gaan zitten de hele dag, sta ik denk ik heel snel op straat.
 
:] Mijn Kawasaki ZZR1200 is voorzien van een Spyball Royal alarm. Als ik hem ergens moet parkeren zet ik dat alarm altijd aan. Als ik de motor buiten mijn zicht moet parkeren zet ik hem ook nog vast met een zwaar kettingslot, het liefst aan een paal, hek of iets anders stevigs in de buurt. :]

Bijlage: zzr12sil2003.jpg
 
neuh. k hoef em niet zo nodig te zien. hij staat op slot en dat is dan dat.

ik let wel op waar ik em neerzet. gewoon praktisch gezien; dicht bij waar ik moet zijn (daar heb je een motor voor) zodat ik makkelijk weg kan, niemand in de weg sta, geen schade kan oplopen (autodeuren, fietsen), etc.

als ik em kan zien is dat leuk (kijk graag naar mijn fiets) maar meer ook niet.
 
Vanwege diefstal en rotzooi
wil ik als we gaan pauzeren altijd mijn motor kunnen zien. :)



Hoe denken jullie hierover ?
Nee.Parkeren ,afsluiten en niet meer omkijken.Is verzekerd dus klaar.t'Is maar een motor,echt wel.
 
Liefst in het zicht en binnen gehoorafstand, ja.

Hij mag dan wel verzekerd zijn, maar verzekeringen schjinen nogal snel klaar te staan met: "Oh je hebt 'm al een jaar? Nee dan is-ie ondertussen wel een heel stuk minder waard geworden hoor!" (Zelfs met Harley's!) Dus als het effe kan heb ik liever niet dat-ie gejat wordt. Daarom zeul ik ook altijd een rugzak vol sloten mee. ;)
 
het liefste wel zien.
maar als het niet gaat jammer dan hij staat altijd op slot dmv ketting,
schuifrem en stuurslot.
als ze hem echt willen hebben nemen ze hem toch mee. '(
 
Liefst in het zicht en binnen gehoorafstand, ja.

Hij mag dan wel verzekerd zijn, maar verzekeringen schjinen nogal snel klaar te staan met: "Oh je hebt 'm al een jaar? Nee dan is-ie ondertussen wel een heel stuk minder waard geworden hoor!" (Zelfs met Harley's!) Dus als het effe kan heb ik liever niet dat-ie gejat wordt. Daarom zeul ik ook altijd een rugzak vol sloten mee. ;)
Verzekeren tegen taxatiewaarde.No problemos.
 
Meestal, als ik tijdens een tocht ergens wat ga drinken, zet ik hem het liefst recht voor het terras. Mijn stoel zet ik dan zo dat ik de motor en de straat (met passerende motorrijders :] ) kan zien. Maar het leukste vind ik als mensen voorbij lopen en dan maar mijn motor kijken, en soms even stil staan. Stiekem voel ik me dan best trots *D
 
Liever wel in het zicht natuurlijk, maar ik niet ergens niet een bakkie doen omdat ik mijn fiets niet kan zien....
 
Vanwege diefstal en rotzooi
wil ik als we gaan pauzeren altijd mijn motor kunnen zien. :)



Hoe denken jullie hierover ?

Ik wil ook jouw motor zien als ik koffie drink!

Maar zonder gekheid: Het liefst zet ik hem aan het tafeltje waar ik zit.

Ik ben niet alleen bang voor diefstal, maar ook voor prutsers die er met winkelwagens langs lopen, of van die "Ik verveel me" jongeren die er op gaan zitten e.d.

In het zicht dus!
 
Euh... ik rij woon-werk... parkeer 'm bij de klant voor de deur en daar staat hij dan zo'n 9 uur zonder mijn hoogstpersoonlijke toezicht... kan niet anders... en thuis staat hij voor de deur (overdekt bij de keuken) aan een muuranker. En ik slaap ook zo'n 8 uur... en ik heb ook nog wel wat andere dingen te doen dan motorrijden... dus... nee, het moet gewoon gezellig blijven...

Ook als ik dit jaar of volgend jaar een nieuwe motor koop: zelfde routine...

enne ik drink zowel thuis als op mijn werk koffie :P voordat daar een slimmerik over begint ;)
 
Ikke niet! Als ze em meenemen, nemen ze em maar mee... :P
Lig daar niet wakker van. Baal hooguit omdat ik vervoer naar huis moet regelen, maar verders... Het is maar blik en alu... :X :X :X
 
Ikke niet! Als ze em meenemen, nemen ze em maar mee... :P
Lig daar niet wakker van. Baal hooguit omdat ik vervoer naar huis moet regelen, maar verders... Het is maar blik en alu... :X :X :X
tuurlijk rare mening en mentaliteit,dus over jou kunnen we heen lopen ,alles van je afpakken want het zijn maar spullen.
 
tuurlijk rare mening en mentaliteit,dus over jou kunnen we heen lopen ,alles van je afpakken want het zijn maar spullen.

Tuurlijk, dat staat er hoor... :Z :Z :Z
Lul niet zo dom man... B|

Als ik me zo druk moet maken om alles wat ze kunnen jatten, had ik geen leven meer. Moet ik m'n koekblik in huis parkeren, m'n bike er tegen aan lassen, in het blik slapen en struikeldraad/lichtsein aanleggen door heel m'n huis... :z ....

Ga me echt niet bezighouden met alles wat ze kunnen jatten, want dan kan ik nix anders meer doen. En aangezien dat ik liever bezig ben met andere dingen, ga ik gewoon van huis. Draai de boel op slot en doe mijn ding. Als ik thuiskom zie ik wel hoe of wat, ga me d'r iig niet druk om maken... :P
 
lastig he...die motoren....
ps....als hij uit het zicht staat ben ik altijd weer opgelucht als ik
terug komt en hij is dr nog..*d
 
in het blik slapen en struikeldraad/lichtsein aanleggen door heel m'n huis... :z ....

Zozo, toch nog wat blijven hangen uit de diensttijd?

Maar ik ben het wel met Remakil eens. Echter als ik ga touren en ik heb de kans dan zet ik hem in het zicht. Maar kan het echt niet, dan zij het zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan