koffiemeeting Wieke tingels 30-3-2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
het was vandaag een mooie dag om hem te rijden, tenminste hier in West-vlaanderen schijnt de zon volop.
Mis eigenlijk monsterman zijn aanwezigheid hiero 8-)
Ik wist dat ik iets aan het vergeten was.



° Tom rept zich in zijn pak
 
voor de Mapsource bezitters is hier het routebestand (incl. stop bij Ioclevius)

klikkerdeklik

De route is 129km en volgens mapsource rij je er een kleine 3uur over

kan ik da op mijne zumo 500 zetten? mij nog nie mee beziggehouden eigenlijk

spel doet wa ambetant bij de installatie van de cd's. waarschijnlijk iet met vista dat hij weer niet pakt...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind maar niet waar ik die fiche in mijn GPS moet pluggen :? :?


l_ff22c6c900fcff372f3430568e9c6c9d.jpg
 
Die van mij zij zo groot da ik ze ni meer in mijn hoofd krijg...
2004baw1.jpg



verklaartineenswaaromikzoveelluchtverkoop
:X
 
Laatst bewerkt:
hehe, nice one.
wa weer is't in gent, moet vanavond nog in zingem zijn, eentje pokeren
Bah, de straat ligt nat maar het regent niet. Vorige nacht serieus gestormd en ikkik moest daar nog door rijden met een gewoon stoffen broeksken aan. -O-
'k Was naar een thai-box gala gaan kijken. Wel een paar mooie matchen gezien. :Y


Pokeren? In Club Z zekerst? _O-
 
Bah, de straat ligt nat maar het regent niet. Vorige nacht serieus gestormd en ikkik moest daar nog door rijden met een gewoon stoffen broeksken aan. -O-
'k Was naar een thai-box gala gaan kijken. Wel een paar mooie matchen gezien. :Y


Pokeren? In Club Z zekerst? _O-

paar jaar geleden ook naar thaiboksen weesten kijken, maar dan in thailand zelf. zotten boel. vrouwen incluis.
 
paar jaar geleden ook naar thaiboksen weesten kijken, maar dan in thailand zelf. zotten boel. vrouwen incluis.
:} :} :}


Da moet ge in thailand gaan bekijken. Hier zijn het afgetrainde janetten en opgeblazen macho's met een klein pietje.

En elke keer dat er wat gebeurt roept de schijtrechter 'breek!'. Hij heeft dat zeker vijfhonderd keer geroepen en er zijn maar 3 dingen gebroken. :(
2 neuzen en ne knie. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
:} :} :}


Da moet ge in thailand gaan bekijken. Hier zijn het afgetrainde janetten en opgeblazen macho's met een klein pietje.

En elke keer dat er wat gebeurt roept de schijtrechter 'breek!'. Hij heeft dat zeker vijfhonderd keer geroepen en er zijn maar 3 dingen gebroken. :(
2 neuzen en ne knie. :+ :+


Dus de scheits had er zin in, maar de "vechters" minder
 
Hoelaat :? Waar :? Misschien heb ik da ergens over het hoofd gezien dus neem me da nie kwalijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan