koffiemeeting Wieke tingels 30-3-2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie net dat het op 30 maart de motogp rit in Jerez is. Begint om 14u, wordt live uitgezonden op BBC 2 (kan ik gelukkig wél ontvangen). Ik weet niet of daar interesse voor is, of dat het anders te laat wordt om nog te rijden?
 
Kan iemand me het juiste adres geven van de ontmoetingsplaats. Kan ik eens zien hoever da dat voor mij rijden wordt vanuit Limburg.
 
Ik zie net dat het op 30 maart de motogp rit in Jerez is. Begint om 14u, wordt live uitgezonden op BBC 2 (kan ik gelukkig wél ontvangen). Ik weet niet of daar interesse voor is, of dat het anders te laat wordt om nog te rijden?


tja.... ik zie ook graag de motoGP maar ik zie nog liever een ritje })
Stel voor om bij droog weer te rijden,
en bij regen/storm/hagel/sneeuw de GP te kijken met zijn allen :9
 
om even terug te komen op de planning van 30 maart.

Ioclevius woont zowat goed halverwege de rit, gaan we dus eerst de helft rijden en stoppen we dan voor koffie en versnaperingen ( ;) , hint hint) of gaan we direkt naar Ioclevius voor koffie en versnaperingen (weer hint hint) en vertrekken we vandaar voor de volledige rit ?
En misschien dat we iets vroeger afspreken, zodat iedereen (oost- en west vlamingen en de limbo's) op tijd thuis kan zijn.


reakties aub :}
 
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de rit 3 uur duurt (of ben ik totaal mis?), dus als we om bvb 12u30 afspreken bij Ioclevius, en dan om 13u30 vertrekken, is de rit gedaan om 16u30, mss dan nog wat koffie tot 17u30, nog tijd zat om dan heel België te doorkruisen.
 
om even terug te komen op de planning van 30 maart.

Ioclevius woont zowat goed halverwege de rit, gaan we dus eerst de helft rijden en stoppen we dan voor koffie en versnaperingen ( ;) , hint hint) of gaan we direkt naar Ioclevius voor koffie en versnaperingen (weer hint hint) en vertrekken we vandaar voor de volledige rit ?
En misschien dat we iets vroeger afspreken, zodat iedereen (oost- en west vlamingen en de limbo's) op tijd thuis kan zijn.


reakties aub :}


Als we om 12 daar zijn, kunnen we daar spaghetti eten (hint hint ²) :+
zou toch graag rond 18h thuis zijn, want ging koken voor mijn vriendin.
Iets zegt mij dat k da beter op voorhand al doe zodat dan maar op te warmen is |(

Ah ja, rond 17h gingen we toch weer daar zijn dus das ideaal, vandaar af kan k mijne weg naar huis vinden en heb k gene last meer van die trage honda's :+

PS: was daar geen boerderij met vers ijs ?????
 
om even terug te komen op de planning van 30 maart.

Ioclevius woont zowat goed halverwege de rit, gaan we dus eerst de helft rijden en stoppen we dan voor koffie en versnaperingen ( ;) , hint hint) of gaan we direkt naar Ioclevius voor koffie en versnaperingen (weer hint hint) en vertrekken we vandaar voor de volledige rit ?
En misschien dat we iets vroeger afspreken, zodat iedereen (oost- en west vlamingen en de limbo's) op tijd thuis kan zijn.


reakties aub :}


ik vind eigenlijk eerst koffie doen met:
taart/cake/spagetti/appeltaart/pannekoeken/worstenbroodjes/Broodjesbar/pizza/biefstuk met pepersaus/indische rijsttafel
doorhalen wat niet van toepassing is
voor de rit begint wel beter.....
waarom.... omdat ik dan alweer een uur zonder heb gezeten })

en als we om 17 uur klaar zijn vind ik het ook goed.......
maar niet later want moet de volgende dag nog karten :X
Dus om 13 uur (of eerder) bij Ioclevius lijkt me wel goed, dan om 14 uur de rit.... en dan zijn we om 17 uur klaar....
 
Laatst bewerkt:
Schoonmaken, hier zaken op orde zetten,
ge zijt u leven aant beteren.
Zal u met karten wa pintjes moeten voeren om u terug op het "juiste" pad te krijgen


tja... binnenkort naar de rechter....
moet dan zoveel mogelijk boterbriefjes hebben _O-
 
Als we om 12 daar zijn, kunnen we daar spaghetti eten (hint hint ²) :+
zou toch graag rond 18h thuis zijn, want ging koken voor mijn vriendin.
Iets zegt mij dat k da beter op voorhand al doe zodat dan maar op te warmen is |(

Ah ja, rond 17h gingen we toch weer daar zijn dus das ideaal, vandaar af kan k mijne weg naar huis vinden en heb k gene last meer van die trage honda's :+

PS: was daar geen boerderij met vers ijs ?????

Ja, maar ze verkopen die ook in dozen. Was dus de bedoeling dat mijn mama coupes ging maken (kon haar voorstel ni weigeren :9 ). En nu zijn mijn grootouders ook al aant voorstellen om cake en wafelkes te bakken :P

Edit: maar als jullie tegen 13u komen vraag ik me af of ik niet beter voor iets voedzamers kan onderhandelen, of hebben jullie al gegeten dan?
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar ze verkopen die ook in dozen. Was dus de bedoeling dat mijn mama coupes ging maken (kon haar voorstel ni weigeren :9 ). En nu zijn mijn grootouders ook al aant voorstellen om cake en wafelkes te bakken :P

Edit: maar als jullie tegen 13u komen vraag ik me af of ik niet beter voor iets voedzamers kan onderhandelen, of hebben jullie al gegeten dan?



:N })


(ijscoupes wafeltjes en cake is ook goed hoor) :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar ze verkopen die ook in dozen. Was dus de bedoeling dat mijn mama coupes ging maken (kon haar voorstel ni weigeren :9 ). En nu zijn mijn grootouders ook al aant voorstellen om cake en wafelkes te bakken :P

Edit: maar als jullie tegen 13u komen vraag ik me af of ik niet beter voor iets voedzamers kan onderhandelen, of hebben jullie al gegeten dan?

Je moet niet al die moeite doen hoor.
ijsjes zijn al meer dan genoeg :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan