koffiestop in Zwartsluis

B6--> TDM850

Die hard MF'er
23 jul 2004
430
0
Amersfoort
hallo,

ben bezig een toertje uit te zetten voor de motorclub en zoek nog een koffie adresje.
tochtje gaat van apeldoorn richting Zwartsluis en weer terug. bij Zwartsluis wil ik graag koffie gaan drinken aangezien dit op ongeveer de helft is.

dus wie weet er een gezellig, niet te duur, met voldoende parkeerplek en goede appeltaart, koffie adresje in Zwartsluis of in de directe omgeving.
oh ja, het liefst ook nog eentje die niet later dan 10.00 uur 's ochtends opengaat.

bij voorbaat dank.
 
Voor 10u open in Zwartsluis??? Dat weet ik zo niet...
Misschien een idee om evt de koperenhoogte te pakken? Ligt enigszins in de buurt, bij Hasselt tussen door, en parkeerplek voldoende incl. terras.
 
hallo,

ben bezig een toertje uit te zetten voor de motorclub en zoek nog een koffie adresje.
tochtje gaat van apeldoorn richting Zwartsluis en weer terug. bij Zwartsluis wil ik graag koffie gaan drinken aangezien dit op ongeveer de helft is.

dus wie weet er een gezellig, niet te duur, met voldoende parkeerplek en goede appeltaart, koffie adresje in Zwartsluis of in de directe omgeving.
oh ja, het liefst ook nog eentje die niet later dan 10.00 uur 's ochtends opengaat.

bij voorbaat dank.
wij zitten regelmatig bij de albatros in zwartsluis, prima zaak :9

aan de haven ,parkeergelegenheid , nabij benzine station en aan doorgaande route
naamloostz.jpg
 
je kan het ook proberen bij de vollenhove se poort op de nieuweweg
zoals het hier op tekening staat ook prima mensen
tegen over het bus station van vroeger
 
Laatst bewerkt:
Hotel Zwartewater, net de brug over als je Zwartsluis binnenkomt. Aan het water..........Mooi tochtje...
 
Laatst bewerkt:
ff bij de Albatros op het terras, parkeerterreintje naast de deur (vaak wel erg druk), kijken naar de altijd voorbij komende klassiekers en oldtimers, dan even de Kerkstraat inlopen naar JV Motors, dé ideale invulling voor een bezoekje aan Zwartsluis
full
 
ik weet wel dat de albetros om 11uur los gaat en de vollenhove se poort ook.
maar ik weet zeker als jullie het bekend maken en jullie gaan daar heen dat ze zeker los zijn om 10uur 1belletje is genoeg.
en als jullie met een groep komen krijgen jullie ook altijd korting maar daar kan ik niet zo over beslissen.
de oude baas vindt het alleen maar prachtig om zoiets te doen voor zoveel motorrijders
 
iedereen alvast bedankt voor de input.
zal binnenkort weer eens die kant uitrijden en dan weet ik in ieder geval waar ik moet zoeken.
 
ik weet niet of je de route al hebt maar ik vind iig het erg leuk om het oude dijkje van Zwolle naar Hasselt te pakken en dan weer verder van Hasselt naar Genemuiden. In Genemuiden zou je ook de pitstop kunnen pakken en dan over de pont terug naar Zwartsluis dan zou je via Baarlo naar Meppel kunnen en via Drenthe terug naar Apeldoorn?

In zwartsluis kun je idd de Albatros pakken, parkeren moet daar wel lukken evt. aan de overkant van de weg bij 't pompstation.

Zwartewater is een hotel misschien iets minder geschikt voor een groep motorrijders maar wel genoeg parkeerterrein.

Have fun!

oh ja jullie gaan wel heel op tijd vertrekken als je al voor 10 uur in Zwartsluis wilt zijn vanuit Apeldoorn...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan