Kogelvis stelt voor

Kogelvis

MF'er
5 okt 2009
129
0
Hoi, ik ben Lammert, 26 jaartjes jong/oud, woonachtig in Franeker.
In het dagelijks leven ben ik Software Engineer en Systeem- en Netwerkbeheerder, komt er op neer dat ik software schrijf en medeverantwoordelijk ben voor alles met een stekker in het bedrijf :)

Al jaren kriebelt het om ooit eens mijn motorrijbewijs te gaan halen. Vroeger (toen je koe nog met lange oe schreef) 2 jaartjes op een brommert gereden (het alombekende puchje, helaas was een schakelbrommer niet te betalen op dat moment).

Kort na mijn 18e verjaardag begonnen met het behalen van mn koekblikkertrijbewijs. Nu bijna 8 jaar na het behalen van RBW cat. B, het behalen van cat. A maar eens vooraan op mn prioriteitenlijstje geschopt. Afgelopen vrijdag heb ik dan ook m'n intest gehad bij de rijschool.
Moet zeggen, ik had best wat uurtjes extra willen spelen, het werkt best wel verslavend namelijk.

Nu kijken m'n rijbewijs te behalen, dan kleding kopen en dan een motort :] , dit alles gelimiteerd aan de snelheid dat mn bankrekening opvult :P
Ik hoop mij ergens volgend jaar wel onder de motorrijders te kunnen voegen.

Groetz, Kogelvis :W
 
Welkom :W , en succes met het lessen :) Goede prioriteiten gesteld nu!

Nu lessen is wel verstandig, kan je volgend voorjaar en zomer lekker zelf rijden.
 
full


Welkom op het MF !!!!

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan