kom op met die 25kw info!!!

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
aangezien de zoekfunctie bij mij niet werkt.

Ik wil dus die zxr kopen, maar hij is van 91 en duits.

dus kan hij niet met een rdw set worden teruggevoerd.

Nu hoorde ik hier verhalen van verzekeringen die accoord gaan met een 25kw testbankuitrdaai.
WELKE!!!

en hij is nu duits, ik kan hem dus in dld om laten bouwen, en dan als 25 kw invoeren.

Iemand een idee hoe en wat dat kost???
 
ik weet niet hoe duur dat is maar het schijnt dan beter te werken hier bij het RDW je laat hem door de TUV terug keuren na 25 kw op de duitse kenteken papieren en dan pas door het RDW laten keuren (dat duurt net als bij mij een week of 4 )

suc6
 
heeft volgens mij te maken, met of er een type goedkeuring is voor die zxr 400 in nederland.

Is dat niet zo, zul je hem NOOIT op 25KW papieren krijgen, is dat wel zo, kun je hem ook in nederland terug laten tunen.

Een maat van mij heeft z'n ZX6R ook uit duitsland gehaald (1999), en in nederland platen in laten zetten, en op klein rijbewijs laten zetten!
 
heeft volgens mij te maken, met of er een type goedkeuring is voor die zxr 400 in nederland.

Is dat niet zo, zul je hem NOOIT op 25KW papieren krijgen, is dat wel zo, kun je hem ook in nederland terug laten tunen.

Een maat van mij heeft z'n ZX6R ook uit duitsland gehaald (1999), en in nederland platen in laten zetten, en op klein rijbewijs laten zetten!

wel als ik hem als 25 kw invoer.
en ik hoorde hier van verzekeringen die genoegen namen met een testbank uitdraai?!?
 
wel als ik hem als 25 kw invoer.
en ik hoorde hier van verzekeringen die genoegen namen met een testbank uitdraai?!?

Er moet toch ALTIJD een type goedkeuring voor zijn in Nederland? Maar is die er niet dan?

als die er voor de ZX6R wel is, waarom niet voor de ZX4R?

al gebeld met de importeur/RDW?
 
heb het duiste consulaat een fax gestuurd, over het hoe en wat van het terugvoeren van een duitse fiets in duitsland,

nu maar hopen dat het zo kan!!
 
London Verzekeringen - Amsterdam gaat akkoord met een testbankuitdraai. Ik heb mijn Bandit die op deze manier is terug gezet naar 25kw daar ook verzekerd.
Heb nu niet de adresgegevens van London bij de hand, maar ben je geïnteresseerd dan hoor ik het wel.
 
London Verzekeringen - Amsterdam gaat akkoord met een testbankuitdraai. Ik heb mijn Bandit die op deze manier is terug gezet naar 25kw daar ook verzekerd.
Heb nu niet de adresgegevens van London bij de hand, maar ben je geïnteresseerd dan hoor ik het wel.

www.london.nl

info@london.nl

Weesperzijde 150
1097 DS Amsterdam
Postbus 95350
1090 HJ Amsterdam

020-561 86 18 (tel)
020-561 86 80 (fax)
 
perfect!!!!

ik heb london gebeld!!
alleen even een uitdraai helen en ik kan hem dan verzekeren!!

zxr here i come!
 
aangezien de zoekfunctie bij mij niet werkt.

Ik wil dus die zxr kopen, maar hij is van 91 en duits.

dus kan hij niet met een rdw set worden teruggevoerd.

Nu hoorde ik hier verhalen van verzekeringen die accoord gaan met een 25kw testbankuitrdaai.
WELKE!!!

en hij is nu duits, ik kan hem dus in dld om laten bouwen, en dan als 25 kw invoeren.

Iemand een idee hoe en wat dat kost???

Laat hem bij de dichtbijzijnde Duitse Kawa dealer begrenzen op 25 kW, dan kan je hem gewoon op 25kW invoeren.
Ik heb dit ook gedaan, dus als je vragen hebt wil ik ze graag beantwoorden.
succes
 
Laat hem bij de dichtbijzijnde Duitse Kawa dealer begrenzen op 25 kW, dan kan je hem gewoon op 25kW invoeren.
Ik heb dit ook gedaan, dus als je vragen hebt wil ik ze graag beantwoorden.
succes

KAN DAT??
dus gewoon naar dealer en die voert dan alles af?

en dan komt dat ook op de papieren??

En hebben ze in duitsland dan wel goedgekeurde setjes voor duitse fietsen?

want jouw kawa zal wel veel neiuwer zijn?!?
 
Laatst bewerkt:
KAN DAT??
dus gewoon naar dealer en die voert dan alles af?

en dan komt dat ook op de papieren??

En hebben ze in duitsland dan wel goedgekeurde setjes voor duitse fietsen?

want jouw kawa zal wel veel neiuwer zijn?!?

Kan gewoon. In Duitsland hebben ze zelfs voor ZXR750's begrenzers voor 25 kW, dus voor de ZXR400 is dat geen probleem. Wel natuurlijk bij de desbetrefde dealer informeren of hij de set op voorraad heeft. Dan ga je met de Duitse brief naar hem toe en dan begrenst hij de zxr en schrijft 25kW in de brief. De RDW kijkt dan in jou Duitse brief en ziet daar de 25kW staan en zal die op 25kW invoeren.

P.S. mijn ZZ-R600 was uit '93, maar ik rijd nu alweer rond op een '99 GSX-R600 (zoals je wel weet :? )
 
whoepie!!

heb zomaar een willekeurige duits dealer opgebeld en gevraagd.

kost 110 euro is binnen 2 uur geregeld.

komt gelijk in de papieren dat het een 25kw is!
toppie die duitsers! geen gelul gewoon doen!!!
 
whoepie!!

heb zomaar een willekeurige duits dealer opgebeld en gevraagd.

kost 110 euro is binnen 2 uur geregeld.

komt gelijk in de papieren dat het een 25kw is!
toppie die duitsers! geen gelul gewoon doen!!!
Mooi, op deze manier krijg je bijna alle bikes op 25kW. Duitsland is COOL :}
 
jasper, zweef je nog ergens online rond?

zou je even asap contakt met mij op willen nemen op 06-21544988? alvast bedankt.

of misschien iemand anders die jasper zijn telefoon nummer weet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan