Komplete fzr1000 in onderdelen.

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
Ik heb de mogelijkheid gekregen om een komplete FZR1000 over te nemen, maar ik heb alleen het blok plus carb setje nodig. Vandaar dat ik ga polsen naar mogelijke intresse naar onderdelen. Zit een mooi setje wielen onder met goede supercorsa's .

Gewoon een komplete die ik in onderdelen de deur uit ga doen.Hij is van bouwjaar 1991 dus een mooie upsd erin.Zit een kompleet yoshimura onder(die ik waarschijnlijk zelf houd...) Mijn uitlaatsysteem staat op verschillende foto's hier op t forum..

Foto's volgen nog ik ga nu 2 weken op vakantie..

gr
Martijn
 
Complete voorvork inc beide kroonplaten, as en remmen(ook handle's) wil ik 250 euro voor hebben, wiel en spatbord zijn gereserveerd.

Foto's post ik als ik weer thuis ben(1 juli) zit nu namelijk in een i-netcafe in Griekenland vakantie te vieren... :P
 
Als het een USD vork is in goede staat wil ik hem hebben van je , stuur effe je tel. nummer naar mijn mail fransserlier@casema.nl zodat ik een afspraak kan maken met je.
Groet Frans
 
Complete voorvork inc beide kroonplaten, as en remmen(ook handle's) wil ik 250 euro voor hebben, wiel en spatbord zijn gereserveerd.

Foto's post ik als ik weer thuis ben(1 juli) zit nu namelijk in een i-netcafe in Griekenland vakantie te vieren... :P

Hallo, ik ben dit weekend in Spa voor de klassieke races.
Maandag ben ik terug, en wil dan gelijk een afspraak maken voor de vork.
Nogmaals als de vork geen schade heeft wil ik hem van je hebben (kopen).
Je hebt mijn mailadres, ik zal Maandag hierop reageren.

Groeten Frans
 
Hallo, ik ben dit weekend in Spa voor de klassieke races.
Maandag ben ik terug, en wil dan gelijk een afspraak maken voor de vork.
Nogmaals als de vork geen schade heeft wil ik hem van je hebben (kopen).
Je hebt mijn mailadres, ik zal Maandag hierop reageren.

Groeten Frans
Frans,

de voorvork is 100 procent! Hij komt uit mijn figther, aangezien de voorvork uit de donor FZR een zwarte is staat deze mooier in mijn zwarte figther dus bouw ik hem over in mijn fzr.

De motor staat nog niet in mijn schuur, die haal ik deze week op. De poten kan ik al wel uit mijn motor halen en zodra ik de andere fzr binnen heb haal ik daar de kroonplaten en toebehoren vanaf. Foto's van mijn figther staan ook hier op t forum onder het kopje streetfigther en daar zwerven wel een paar foto's van rond.

gr
Martijn
 
hoi
is de neutraalschakelaar die in het blok hetzelfde als een fzr600{3HE dubbele koplamp}zo ja wil je deze los verkopen?

Groeten Patrick
 
Heb ik binnenkort nog 1 koper, haal ik hem op deze week...wie maakt me los?? Ik hanteer geen absurde prijzen, nou ja naar beneden toe wel dan... :)
Tevens een subtiel kickje..
 
hoe raad je het zo _O-
maar goed een nieuwe kost 12.50 euro dus als je nou zegt 7.50 euro dan wil ik hem wel van je kopen.
 
Prima,

waar moet ie naar toe?? PB me maar anders op mijn email uit mijn profiel(en anders op de fzrclub een pb'tje..)
 
Nog in de aanbieding...
exup-servo(50 euro)
spruitstuk met goede exup-klep(50 euro)
cdi(50 euro)
kabelboom(euhmmm..)
nog een startmotor(40 euro)
schakelpook compleet met schetsplaat en steppie(25 euro)
bobine's(25 euro)
kuipenset (is wel een exracer, scheurtjes overal en krassen) mag weg voor 75 euro inc kuipframe(gerserveerd voor luitjes)
subframe, verzaagd(15 euro)
tank (50 euro)
 
Laatst bewerkt:
Hey Radjatoe,

Nou alles ligt hier mooi schoon in de garage,nu kan het opbouwen beginnen *O* *O*

Tevens nog een kikkie voor de rest van de onderdelen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan