Kon het toch niet laten

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Jongens J.W heeft weer gezondigd.

Na wat motortalk met Poohbeer via ICQ kon ik niet laten om toch een stukje te gaan rijden.
Na 3 weken stilstaan mocht mijn motor weer en hij had er zin in.

Ff open trekken.
3 rondjes baars. ff de slijtbouten bij slijpen.
En burnoutje bij de benzinestation.

MMMM, wat was dat heerlijk ff de motor helemaal opengehad tot 250 p/u.
En vervolgens flink de Baars opgeknalt.
Heb zelfs een nieuw persoonlijk record op de bocht van de a58 naar a65, ik kwam de bocht uit met 200 k/m per uur :}
Tja toen werd ik bij de benzinestation nog uitgedaagd voor een burnoutje, tja dus die heb ik ook ff gegeven.

Mmm, wat was dat toch heerlijk.
Maar hij blijft te koop staan, ondanks dat het toch fantatisch is om motor te rijden


 
Whehehe, Pooh does it again! })
Alleen jammer dat je mij niet bent komen ophalen '(
 
vlak na de vakantie snakte ik naar mijn fiets...


klinkt alsof jij het strax ook niet lang volhoud JW
 
JW. Waarom laat je die motor eens niet 2 maand staan? Doen alsof je'm niet hebt. Weet je gelijk of je'm wel weg 'kan' doen.
 
zal je wel weer eens tegen komen
wel opletten met de cops ze rijden er de laatste week veel rond!

ook opletten voor een pan europa.

probeer die 200 eens in de laatste bocht van a645 naar a58
is kixen om de slijtboutjes bij 180+ aan de grond te rijden.

oja als er een goudgele fazer achter je zit ga dan even aan de kant
})
 
En jij gaat je fiets verkopen?? Hoe snel denk je dat je daar spijt van krijgt? Motorrijden is net als roken, zeer verslavend en je komt er niet vanaf, of je moet wel HEEL sterk in je schoenen staan.

Ik denk dat je binnen niet al te afzienbare tijd weer een motor hebt, als je hem al kan verkopen.. :)

Ik kan niet meer zonder, JA ik beken....ik ben verslaafd :]
 
Jij had toch dezelfde reden voor verkoop J.W?

en ik beken gelijk, motor rijden is zeer verslavend! Je dnekt toch zeker niet dat ik altijd motor-loos door het leven ga?? NO WAY!! }) })
 
Kheb het wel gezegd, kheb het wel gezegd, kheb het wel gezegd dat je niet van je fiets af kon blijven...... })
 
F@zertje:]F@zertje:[/url]
zal je wel weer eens tegen komen
wel opletten met de cops ze rijden er de laatste week veel rond!

ook opletten voor een pan europa.

probeer die 200 eens in de laatste bocht van a645 naar a58
is kixen om de slijtboutjes bij 180+ aan de grond te rijden.

oja als er een goudgele fazer achter je zit ga dan even aan de kant
})

Ach er was niks te doen, gisteren alleen die ouwe vent was er met zijn vrachtwagencbr (met al die stickers erop)

En http://mailto:F@zer (F@zer) ik weet wel wie je bent, heb je al wel eens gezien en ja ben bang dat ik voor jouw aan de kant moet. :}

Die laaste bocht weet ik niet precies wat ik haal, die bocht ervoor meestal 150 @ 160 en denk die laatste bocht rond 190 ofzo.

En slijpen doe ik alleen maar op de 2 kleine bochtjes van de Baars, ik heb een keer met 160 in een bocht een opdonder gekregen toen een van schoenen de grond raakte :(
Sindsdien ben ik niet meer zo happig om met die snelheden heel schuin te gaan.

En ja ben verslaafd, maarja ik wil binnen nu een 3/4 jaar op mezelf wonen. Ik heb een dure vriendin ;) . Mijn otootje is op en mijn geld is op :(
Plus het feit dat er van de 5 vrienden nog maar 2 blijven rijden en het feit dat ik er bij blijf dat het een keer helemaal fout gaat. Doet me toch bij mijn besluit blijven dus de motor gaat eruit.

19de ga ik naar de dealer, alleen voor dat ie weg is zal ik nog wel regelmatig naar de Baars gaan.
Ff kijken of ik http://mailto:f@zer (f@zer) kan bijhouden :}

_________________


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-13 08:08 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan