Kon ik dit ook maar!!!!!!kijk zelf maar

Kom je kan het vast wel, als je maar flink oefent en minstens 100 bikes afschrijft }) . Gewoon flink je best doen en cool 8-) blijven, flink sparen voor banden enz.

Veel succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Is je opgevallen hoeveel zwart plastic er op die fietsen zitten.
Das allemaal vervangen za mislukte pogingen.
Ik moet er toch niet aan denken mijn fiets te laten stuiteren omdat ik een beetje op wil scheppen!
 
Die ene gast met die helemaal zwarte fiets heeft bijna geen lucht in z'n banden. Lekker hoor, stunten op je naajks, spijkerbroek en t-shirtje
 
Ik heb net een leuke film gesponzed... })
gaat over een ritje van Stockholm naar Uppsala
afstand is 68 kilometer en dat probeert ie
binnen een kwartier te rijden tijdens normaal verkeer....
o.a. met 300 tussen twee vrachtauto's door.....
vluchtstroken rechts en links gebruiken
en een muziek/motorgeluid....

Nah, ik blijf lekker op m'n Varadero over de
amsterdamse trambaan denderen...
da's öök spännend.... :}

Voor de liefhebbers:
hij is bij imesh omgenoemd naar terminator3.mpg 777,35 mb klein....
 
Ik heb net een leuke film gesponzed... })
gaat over een ritje van Stockholm naar Uppsala
afstand is 68 kilometer en dat probeert ie
binnen een kwartier te rijden tijdens normaal verkeer....
o.a. met 300 tussen twee vrachtauto's door.....
vluchtstroken rechts en links gebruiken
en een muziek/motorgeluid....

Nah, ik blijf lekker op m'n Varadero over de
amsterdamse trambaan denderen...
da's öök spännend.... :}

Voor de liefhebbers:
hij is bij imesh omgenoemd naar terminator3.mpg 777,35 mb klein....




Oftewel, dat is de Ghostrider!! Hij zit trouwens hier op het forum......zie: Ghostrider
Is best een geschikte kerel hoor!!
 
Oftewel, dat is de Ghostrider!! Hij zit trouwens hier op het forum......zie: Ghostrider
Is best een geschikte kerel hoor!!
Uhm, Ghostrider is een Zweed. Denk niet dat ie Nederlands spreekt en op het MF post :)

"Mijn nickname op dit forum "Ghostrider" komt bij mij uit de film Topgun met oa Maverick, Goose, Ghostrider, Iceman enzovoorts. Maverick was mijn eerste keuze, maar die was al bezet, helaas."
 
Wat maak je me nou :? :? Is dat niet de Gostrider :? :? :? Nu breekt m'n klomp!!

dachten jullie nou serieus dat ik dat dacht??
 
Zo indrukwekkend zijn die filmpjes nou ook weer niet...heb hier bepaalde MFers al beter zien doen :}
 
Fillumpjes!!!!!?????

stupid.gif
waar blijven de filmpjes!
 
Zo indrukwekkend zijn die filmpjes nou ook weer niet...heb hier bepaalde MFers al beter zien doen :}

Ik heb nog geen nederlands filmpje gezien van iemand die met 300 tussen twee vracht auto's doorgaat.....
Ja, wel eens een Fransoos op de ring Parijs....
de tunnel zag eruit als 1 streep licht

trouwens onze lokale boekmeesters (staat vast wel bij google) kunnen er ook aardig wat van... 8-)
 
Die ene gast met die helemaal zwarte fiets heeft bijna geen lucht in z'n banden. Lekker hoor, stunten op je naajks, spijkerbroek en t-shirtje

Door met zachte achterband te rijden krijg je meer stabiliteit bij langzame wheelies. De kleding gebruik is gewoon typisch amerikaans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan