Koning Boom Boom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Enige weken geleden nog het bericht dat ik was ontslagen, maar nu heb ik alweer een baan gevonden!

Precies wat ik wilde: flexibel, resultaatgericht, financieel, doorgroeimogelijkheden, dynamisch bedrijf en gewoon leuk werk.

Daarvoor heb ik vanmiddag een sollicitatie gehad. Van de 250 mensen die gereageerd hadden hebben ze er 50 uitgenodigd voor een gesprek. Van die 50 blijven er nog 5 over. Ik mag volgende week vrijdag terugkomen om mijn handtekening te zetten onder het arbeidscontract.

Ik ga deze week nog even snel rondkijken of er niet nog iets anders leuks te vinden is, maar ik geef het een goede kans dat ik volgende week mijn nieuwe baan bevestig.

Ennuh, binnen een half jaar een leasebak. Wil eigenlijk een leasemotor!!!!

[edit]
Tevens nog leuk om te melden dat vandaag mijn 13e maand onverwacht werd gestort. Wat zal ik ermee
gaan doen? Modificaties!! Dempertje, undertail?
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
gelukkig !!!!

dat is een hele zorg minder ,,,,,,,,,


ellende wens ik niemand toe,,,
 
Kijk, zo\'n job wil\'k ook.
Je klinkt namelijk erg gelukkig met je job en de voorwaarden zijn ook niet van de poes blijkbaar.
In ieder geval.. succes!!
 
Boom Boom,

Dat heb je snel voor elkaar gekregen....gefeliciteerd met je nieuwe baan....!!

Een leasebak.....wat zal het worden..?
Vw golfje....T..rooi D..rooi I tje...135 pk.??

succes kerel..!!
 
ik ga beginnen bij een jong bedrijf wat mensen uitzend op projecten op administratieve, commerciele basis. Je gaat dus bij bedrijven door het hele land werken om daar achterstanden op deze 2 niveau\'s weg te werken. Het zijn eindige projecten (looptijd maximaal 4 maanden) en daarna ga je weer door naar een ander project.

In het begin wil ik 1 of 2 projecten doen als medewerker om de sfeer een beetje te proeven en daarna ga ik door als projectmanager en daarna is consultant het plan.

Eerste half jaar zelf reizen met trein of motor en daarna heb ik recht op een autootje en dat maakt mij dus geen zak uit. Ligt eraan welke klasse en dan kijk ik wel verder. Audi RS4 leek me wel wat!!
 
Audi RS4 leek me wel wat!!

V6 motor met een cilinderinhoud van 2.7 liter, biturbo en vijf kleppen per cilinder
In plaats van 195 kW in de S4 ontwikkelt de RS4 motor 280kW (380pk) bij 6.500 toeren per minuut.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

De Audi RS4 is verkrijgbaar vanaf fl. 205.000,- incl. btw en bpm. :( :(

Hoeveel bijtelling is dat :P
 
kweenie hoeveel de bijtelling is, maar denk dat ik het niet ga halen. Ik heb er al wel een keer in gereden met een vriend van me bij de audi dealer. Rijd erg lekker kan ik je vertellen :9~
 
kweenie hoeveel de bijtelling is, maar denk dat ik het niet ga halen. Ik heb er al wel een keer in gereden met een vriend van me bij de audi dealer. Rijd erg lekker kan ik je vertellen :9~

De echte schok krijg je pas als je dan weer in je eigen auto moet rijden ;( Die rijd dan wel heel erg langzaam).

Ik heb zo\'n vermoeden dat ik dan jaarlijks zo\'n 21.000 piek netto aan de belastingdienst zou mogen betalen. Heb ik de eigen bijdrage aan de baas ivm kleine overschrijding van mijn leasebedrag nog niet bijgerekend :P
 
Laatst bewerkt:
Laten we rustig beginnen :) Rs4 is duur en snel genoeg, maar een golfje zou ook al lekker zijn hoor.

wacht ff, we hebben het hier over auto's? Auto's zijn niet cool, en een golf hoort helemaal links op de coolwall, rijden óf trutten en oude zakken in, of "petjes", nooit normaal volk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan