Koning Zelfbouw Motoport Hengelo 31 mei 2014

NitroMax

MF veteraan
9 jun 2001
60.296
3.313
Net niet in het midden van het land
31 Mei is er weer Koning Zelfbouw bij Motoport Hengelo

Koning_Zelfbouw_Dag_2014.jpg


Er schijnt nog ruimte zijn voor inschrijvingen.


De wereldberoemde columnschrijver Dolf Peeters heeft me gevraagd dit topic te openen aangezien zijn MF account het niet meer doet ;)

Meer info hier: Koning Zelfbouw 2017
 
Gaat helemaal niet of zelfbouw, alleen over zelf 'aangepaste' motoren. Als ik het zo even lees.

Jammer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Zelfbouw' wordt in de breedste zin van het woord beschouwd, gelukkig doen ze niet moeilijk over interpretatie:

van een mooie custom paintjob tot heftig verbouwde fietsen zijn van harte welkom, of het nu homemade of van-het-schap spulletjes zijn.

Het is altijd gezellig druk en geslaagd op deze dag, geen reden om thuis te blijven kniezen omdat de betekenis van zelfbouw anders dan de jouwe wordt uitgelegd...
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig...

Ik krijg altijd de kriebels van "incorrect jouw gebruik" :P

is in plaats van eens, en me in plaats van mijn/m'n scoren ook hoog op de "waarom doe je dat nou" meter.. ;)
 
Is er een leuk evenement met zelfbouw motor krijg een hoop gelul over spelling. :r

ik ga morgen lekker kijken daar zo, en met mij hopelijk veel anderen. :Y

:W
 
Is er een leuk evenement met zelfbouw motor krijg een hoop gelul over spelling. :r

ik ga morgen lekker kijken daar zo, en met mij hopelijk veel anderen. :Y

:W

Heel goed :Y

Dus voor degene die een lekker stukkie gaan rijden, kom even langs, het is gratis en je kan een stem uitbrengen :Y

full


bijvoorbeeld op deze motor O-)

;) :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan