Koni's zelf reviseren?

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Is dat een beetje te doen?
Lijkt mij alleen nieuwe keerring en wat olie, heeft er iemand het al eens gedaan?
 
een kennis van me heeft die dingen bij Koni ontworpen/ontwikkeld en dus gemaakt.... kan het bij hem eens voor je navragen... welk type is het????
 
zijn marzocchis of hoe noemen ze. maar zijn wel in mooie en goede staat.
vertel.. hoe lang ? :P ..
full
 
Is dat een beetje te doen?
Lijkt mij alleen nieuwe keerring en wat olie, heeft er iemand het al eens gedaan?

..ze zijn uit elkaar te halen hoor, maar als het chroom slecht is, gaan ze natuurlijk net als de voorvorkkeerringen, zo weer lek.. dat moet je wel goed nakijken !
 
demping is goed hoor , ze stonden op mijne cb totdat ik er cb big one veren heb opgezet.
Chroom is ook in orde.
zie foto zou ik zeggen. geen lekkage
 
Mooi spul, Vinnie. Zijn de dempers instelbaar, of alleen de veer-voorspanning? Je achterbrug ziet er ook uit of ie net gespoten is. Nooit gebruikt?
 
Mooi spul, Vinnie. Zijn de dempers instelbaar, of alleen de veer-voorspanning? Je achterbrug ziet er ook uit of ie net gespoten is. Nooit gebruikt?

alleen de veer spanning is te regelen ,

achterbrug is inderdaad splinter nieuw.

Is opnieuw gemetaliseerd en gemoffeld. ( heb ik toen samen met het frame laten doen ) Toen wist ik nog niet dat ik een fzr achterbrug zou gebruiken ;)

is ook wel te koop hoor.
 
Maar de hamvraag is: hoe haal je die Koni's nu uit elkaar? Ik heb hier ook nog een setje liggen wat wel een schoonmaakbeurt kan gebruiken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan