Konryu motorkleding

horssen1

Rookie
28 jun 2001
1
0
Graag zou ik wat informatie willen hebben van motorrijders die ervaring hebben met Konryu motorkleding. })
 
nooit van gehoord.

Maar wat wil je precies weten enzo? Prijs zal je zelf wel kunnen vinden, dealer zal je vast ook wel iets kunnen zeggen.. en wij? mm, ervaring met motorkledij... dan hopop'k dat je niet bedoelt de schuurvastheid. :)
 
lekker toegevoegde waarde, maar ik ken heb merk ook niet.

Konryu? Kan ondanks mijn onwetendheid nog steeds een goed en bekend merk zijn, maar ik zou voor safe gaan (niet die zaak dan:+ ) en een Dianese of MQP oid aanschaffen.

niet bezuinigen op veiligheid zou mijn moeder zeggen als ze ook maar iets van motoren wist. 8-)
 
Nog nooit van gehoord.

Let ook eens op Gericke motorkleding, hoge kwaliteit.
 

Ik geloof dat het bij Motorport verkocht wordt. Het ziet er wel gaaf uit maar ik vind leer gewoon gaver.

:)
 
Ik ken het merk niet, maar je kunt eens kijken op http://www.network-office.co.jp/.

_________________
Motorrijexamen nieuwe stijl onderdeel bijzondere verrichtingen: wheelie, stoppie, kneedown en crashen...

Yamaha FZS 600 Fazer =
malelovies.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: soeptablet op 2001-06-28 14:04 ]
 
Ik geloof dat het bij Motorport verkocht wordt. Het ziet er wel gaaf uit maar ik vind leer gewoon gaver.

:)

is leer niet enorm warm met dit weer???
ik moet nog een broek en handschoenen aanschaffen voor als ik deze zomer wat grotere trips wil gaan doen
(ardennen of misschien ook eens naar zandvoort)
 
ik ken ook alleen MQP, Dainese en Akito.. Gericke heeft indd goed spul.. dat kororaiyuh ofzo.. ik weet het niet.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan