Kontje/subframe R 6

str(sp)eet(d)fighter

MF veteraan
31 okt 2003
2.293
311
Budel
Wie kan me de afstand geven tussen voor- of achterkant van het sleufgat :} :} :} , waar de duozit in vastklikt, en de ronde buis achter waar de achterste bevestiging van de duozit in klikt van het subframe :? :? :?
Ik heb nl. een ( verbogen )subframe gekocht, waarvan ik wist dat het niet helemaal 100 % was.
Ik heb hem ongeveer helemaal recht, alleen over deze afstand heb ik nog mijn twijfels :? :?
Als het kan de maten van een '99/'00 model en '01/'02 }) })

Alvast bedankt, Hans
 
Afstand tussen het voorste deel van het sleufgat en hart van het buisje is 202 mm.

Voor de duidelijk ff een foto.
suc6



full
 
PERFECT :} :} :} :} :} :}

Daar kan ik wel wat mee. 8-)

Trouwens nog een vraagje, ik heb het kappenwerk van een 2002, normaal met zwart subframe, en net zoals jij een alu(kleur) subframe van 2000 of 2001.

Nu komt het gat achter in de strips naar het ronde buisje niet overeen met de binnenbakgaten. ;(
Zit bij jou een boutje in de gaten gedraaid ( zit op de foto net de meter voor ), waarmee de binnenbak is bevestigd aan het frame ? :o :o
Voor de rest lijkt alles zo te passen. 8-)

groeten, Hans
 
Mazzel, ik had 2 foto's genomen. 8-)

Dit subframe is van een R6 uit 2000. Ik weet niet of de bevestigingpunten van de onderbak van de latere modellen iets anders zijn. De accubak is wel kleiner van de latere modellen.


full
 
in de binnenbak zitten sparingen en ik had bij de verkeerde schroefgaten gekeken om deze op te hangen aan het subframe. ik zie bij jou dat het boutje van de bak direct achter de beugel zit en ik heb nu gezien dat dat bij mij hetzelfde is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan