Kontje van cbr 600fS op cbr600f past dit?

siep wokkel

MF veteraan
2 jan 2005
2.020
0
hallum
Dit kontje:

photo_744138.JPG


past dat op dit type cbr? zonder grote aanpassingen aan subframe etc.

23505891_1.jpg




Weet iemand dit zo uit sn hoofie? of zijn er raczitjes te krijgen voor het onderstaande type?
 
kun je mischien het subframe omzetten?


En als dat ook niet kan, zijn er dan racezitjes te krijgen, of moet je perse een 600fS kopen? Voor zo'n kontje.
 
kun je mischien het subframe omzetten?


En als dat ook niet kan, zijn er dan racezitjes te krijgen, of moet je perse een 600fS kopen? Voor zo'n kontje.
Subframe bevestigingspunten zijn hetzelfde. En voor elke motor zijn er wel racezitjes te krijgen...
 
:N in ieder geval niet zonder aanpassingen. kijk maar naar de voorste bevestigingspunten die zitten bij 20001 vooraan en bij de 99 in het midden.
en dan nog past ie voor geen meter :( ik heb zelf zitten klooien met een kontje van 2001 om passend te maken voor een 99 maar ik moest daar veel voor veranderen.
kun je niet beter een racekont (met verlichting) gebruiken als nieuw kont? kun je alleeg geen passagier meer mee nemen
 
met een beetje goede wil past alles.
meer als een beetje plastic aanpassen aan de tankzijde zal er niet inzitten zo te zien.
 
:N in ieder geval niet zonder aanpassingen. kijk maar naar de voorste bevestigingspunten die zitten bij 20001 vooraan en bij de 99 in het midden.
en dan nog past ie voor geen meter :( ik heb zelf zitten klooien met een kontje van 2001 om passend te maken voor een 99 maar ik moest daar veel voor veranderen.
kun je niet beter een racekont (met verlichting) gebruiken als nieuw kont? kun je alleeg geen passagier meer mee nemen
Ik haalde de F en FS door elkaar. voor een 99'er ben je zo te zien gewoon beter af met een racekontje...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan