Koop bij dealer buiten de regio?

C-Z

MF'er
11 jun 2006
46
0
Nootdorp
Ik kom zelf uit de regio Den Haag. Als ik de prijzen van 2e hands motoren bekijk, valt het mij op dat motoren in de Randstad wat duurder zijn dan die van buiten de Randstad.
Dat zou het voor mij dus aantrekkelijker maken om mijn motor buiten de Randstad te kopen. Hetgeen waar ik dan wel tegen aanloop, is de vraag hoe het met garantieafwikkeling zit?
Hebben jullie hier ervaring mee?
 
denk je zelf dat de garantie buiten de randstad anders is dan binnen de randstad? ik begrijp het probleem niet
 
je zult terug moeten naar de zaak waar je m gekocht hebt als er iets mee is.
Dus dat zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden.
 
je zult terug moeten naar de zaak waar je m gekocht hebt als er iets mee is.
Dus dat zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden.

Hoeft niet ,al had ik dan nog fabrieksgarantie :Y

Brommert gekocht bij die befaamde zaak in Eindhoven :( ,had er toen nog een iets meer als een half jaar fabrieksgarantie op
Kon als het op de garantie aankwam laten doen door een dealer bij mij in de streek ,gelukkig :9
 
Ik heb m'n motor 200 km verderop gekocht. Best leuk ( :N ) toen bleek dat er een pakking vervangen moest worden en ik em dus weer even langs moest brengen. Maarja, als het echt een goeie deal is moet dat ook niet zo'n probleem zijn.
 
Ik woon zelf in Z-O brabant en heb m'n motor geocht in Almere, helaas meteen aanspraak moeten maken op de garantie, maar ze hebben zelfs m'n motor eens opgehaald bij mij thuis.

Qua garantieafwikkeling niets te klagen gehad, alleen zijn we toch maar uit elkaar gegaan omdat het later op een juridisch verschil uitliep. Het ging hier om een nieuwe motor.

Verder kopen we altijd waar we gunstig kunnen kopen, zo heeft m'n maat al 2 motoren gekocht bij MP-Zelhem :} , en z'n laatste komt zelfs van Bruurs af uit Noord-scharwoude.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan