Koop eens een moto3 bike op Ebay

Dat is zonder de wk kit.
Die kost nog een keer dat bedrag.
 
Voor dat geld :? ,kun je heel wat beters kopen :)
Zeker op het vlak van vermogen :]
 
Wel echte iwemania nordmannen? Voor je het weet heb je een salom-spar of een of andere halftandse Rins-naaldboom......
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me uberhaupt af ,wie dit wil kopen?

Da's leuk voor een paar zeer jonge talentjes,met ouders met genoeg poen,dromen,en motivatie om zoon/dochter lief proberen in een kampioenschap te krijgen :')

Hier in nederland een stuk of 5 3 :P ?

Voor amateur racers niet interesant :N

ca 14000 euro incl btw voor een blok _O- ,dat de helft levert van de gemiddelde 600 cc 4 cilinder :/ + duur onderhoud B|


next 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me uberhaupt af ,wie dit wil kopen?

Da's leuk voor een paar zeer jonge talentjes,met ouders met genoeg poen,dromen,en motivatie om zoon/dochter lief proberen in een kampioenschap te krijgen :')

Hier in nederland een stuk of 5 3 :P ?

Voor amateur racers niet interesant :N

ca 14000 euro incl btw voor een blok _O- ,dat de helft levert van de gemiddelde 600 cc 4 cilinder :/ + duur onderhoud B|

next 8-)

Waarom vergelijk je een moto3 met een 600.
het zijn 2 verschillende klasses.
en er zijn er trouwens zat die op zo een moto3 genoeg 600 rijders t snot voor de ogen rijden.
het gaat nog altijd om gewicht pk verhouding....niet alleen maar om pk's
 
Laatst bewerkt:
Waarom vergelijk je een moto3 met een 600.
het zijn 2 verschillende klasses.
en er zijn er trouwens zat die op zo een moto3 genoeg 600 rijders t snot voor de ogen rijden.
het gaat nog altijd om gewicht pk verhouding....niet alleen maar om pk's

:Y ,ja ene angelo uit belgie rijdt mij compleet zoek op croix en mettet.
Maar ik mag ook op spa,op de kemmel straight maak ik honderden meters goed :P
Zijn brommer weegt ca 80 kg de mijne ca 160 kg,met +120 pk en 74 Nm koppel(altijd lekker :] ).(wat leverd zo'n blokje, 50 pk :? )
Mijn brommer kost 1/3 van zo'n honda en vraagt slechts regulier onderhoud.

ik als uberprutser zou zo'n overstap nooit doen :N (plus de 99.99% van de amateur rijders met me)
 
Laten we dan allemaal maar Hayabusa gaan rijden. Levert al gauw meer pk's dan een nieuwe 600 en kost ook nog eens de helft. :P

Zei de ex daytona 675 rijder :') ,zeg nou zelf : hoe realistisch is het dat jij met zo'n moto3,op assen, snellere rondentijden neerzet als met je 675? :P
 
Laatst bewerkt:
:Y ,ja ene angelo uit belgie rijdt mij compleet zoek op croix en mettet.
Maar ik mag ook op spa,op de kemmel straight maak ik honderden meters goed :P
Zijn brommer weegt ca 80 kg de mijne ca 160 kg,met +120 pk en 74 Nm koppel(altijd lekker :] ).(wat leverd zo'n blokje, 50 pk :? )
Mijn brommer kost 1/3 van zo'n honda en vraagt slechts regulier onderhoud.

ik als uberprutser zou zo'n overstap nooit doen :N (plus de 99.99% van de amateur rijders met me)
Dus angelo is de maatstaf?
Weet je wat de ronde tijden zijn van deze machines op assen bvb met een goeie piloot er op?
Ik denk dat je schrikt......
En nogmaals, het zijn 2 verschillende klasses.....vergelijking slaat als een tang op een varken.
 
Dus angelo is de maatstaf?
Weet je wat de ronde tijden zijn van deze machines op assen bvb met een goeie piloot er op?
Ik denk dat je schrikt......
En nogmaals, het zijn 2 verschillende klasses.....vergelijking slaat als een tang op een varken.

Dat zeg ik niet,alhoewel angelo,dit jaar, schijnbaar in aanmerking kwam bij de redbull rookies cup,net niet gehaald,die gast is zeer rap :]

Ik reageerde,in 1e instantie op de topic titel,en geef mijn reactie op het nut voor het kopen van zo'n fiets voor de gewone,meestal wat oudere, amateur rijder. :)

En als het als een tang op een varken slaat waarom kom je dat zelf met een pk/gewichts verhouding?
T.o.v. van een,vergelijkbare wss/moto2 machine gaat het pk/gewicht minimaal gelijk op :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan