Koop morgen een BMW Scarver !?

Niet echt leuk om te horen .... maar inderdaad ben ik nog steeds aan het leren goed te rijden.
Rijd zo'n 20.000 km per jaar woon/werk. Blijf erbij dat de Scarver een idealere woon/werk fiets is vanwege het lichtere gewicht en wendbaarheid.

Ben ook niet boos op je hoor ;)

Maar ikke niet snappe, mijn stekkertjes in de bol zitten even kortsluiting te geven. :P (normaal niet veel anders)

Je heb nu al de meest ideale, perfecte, er is geen betere woon-werk fiets. De perfecte combi tussen vegen en toeren. Ik heb zelf ook best wat km's op de VFR weg en sprekend van uit die ervaring doet mijn snappertje het nu echt niet. Je hebt de perfecte fiets.

Maaruuhhh, het zijn jouw centjes en ach.. wat kost zo'n nieuwe BMW nou eigenlijk? Toch niet meer als de gemiddelde scooter? })

Maar in iedergeval veel suc6 ermee, het is wel een apart ding. En wij willen piccies zien als je m hebt.

ps. leren dat blijf je je motorleven lang. :)
 
Op donderdag 11 juli 2002 20:27 schreef superduc het volgende:
Koop dan een KTM Duke of zo en niet zo´n ding bedoeld voor ouwe van dage met geen smaak
Ben er een tijdje een tegen gekomen wat een verschrikkelijk lelijk ding ,met een tank waar je je helm in kunt doen :r

Jij kunt je ook nooit eens inhouden hè? Snap ik niet, ze doen tegen jou toch ook niet zo onaardig... :?
Verplaats je eens in een ander en gebruik voor je mening niet steeds van die kotsertjes zeg...niet echt tactisch hoor '(
 
Jij kunt je ook nooit eens inhouden hè? Snap ik niet, ze doen tegen jou toch ook niet zo onaardig... :?
Verplaats je eens in een ander en gebruik voor je mening niet steeds van die kotsertjes zeg...niet echt tactisch hoor '(

Nee, neem een voorbeeld aan vrouwen. Die zijn wel altijd tactisch }) })

Nee hoor, Poca heeft wel gelijk! :)
 
Ben ook niet boos op je hoor ;)

Maar ikke niet snappe, mijn stekkertjes in de bol zitten even kortsluiting te geven. :P (normaal niet veel anders)

Je heb nu al de meest ideale, perfecte, er is geen betere woon-werk fiets. De perfecte combi tussen vegen en toeren. Ik heb zelf ook best wat km's op de VFR weg en sprekend van uit die ervaring doet mijn snappertje het nu echt niet. Je hebt de perfecte fiets.

Maaruuhhh, het zijn jouw centjes en ach.. wat kost zo'n nieuwe BMW nou eigenlijk? Toch niet meer als de gemiddelde scooter? })

Maar in iedergeval veel suc6 ermee, het is wel een apart ding. En wij willen piccies zien als je m hebt.

ps. leren dat blijf je je motorleven lang. :)

Precies...daarom twijfel ik ook..
Ikke niet snappe zelf ook niet ....want ik weet dat ik de perfecte allrounder heb. Het is ook niet zo dat ik perse deze Scarver wil..eigenlijk wil ik een sportieve motor met een rechtere zit. De Fazer 1000 was altijd mijn droommotor maar 150 pk's is echt teveel voor mij. Enne ...eigenlijk 50 pk's van de Beemer weer te weinig...
Shit...er zit echt een stekker los in mijn kop ...
misschien vanavond effe onder de scan :+
 
Laatst bewerkt:
blijft een cool ding.

bmw_f65_02_1.jpg


bmw_f65_02_2.jpg


bmw_f65_02_3.jpg


bmw_f65_02_4.jpg


bmw_f65_02_5.jpg


bmw_f65_02_6.jpg


bmw_f65_02_7.jpg


bmw_f65_02_8.jpg


bmw_f65_02_9.jpg
 
Op donderdag 11 juli 2002 22:19 schreef Maverick het volgende:Precies...daarom twijfel ik ook..
Ikke niet snappe zelf ook niet ....want ik weet dat ik de perfecte allrounder heb. Het is ook niet zo dat ik perse deze Scarver wil..eigenlijk wil ik een sportieve motor met een rechtere zit. De Fazer 1000 was altijd mijn droommotor maar 150 pk's is echt teveel voor mij. Enne ...eigenlijk 50 pk's van de Beemer ook...
Shit...er zit echt een stekker los in mijn kop ...
misschien vanavond effe onder de scan :+

Mijn advies, voor wat het waard is, ga nu eens lekker op de VFR het zaakje proberen en aankijken. Daarna kan je altijd nog 9000 meuro uit geven.

Bespaar ik je toch snel even een hoop geld met een gratis advies *D *D *D

:) ;)
 
ik denk dat je hem in +- half jaar inruild (dan ben je er op uitgekeken qua vermogen enz)

ik zou persoonlijk voor de Aprilia Pegaso 650 gaan

peg3.jpg


vind hem er een stuk beter uit zien

of

koop een duke, dan heb je een echte supermota :? :?
 
Qua vermogen zal ik er inderdaad misschien sneller op uitgekeken zijn, maar dan blijft het gewoon een lekker woon-werk voertuigje
 
Qua vermogen zal ik er inderdaad misschien sneller op uitgekeken zijn, maar dan blijft het gewoon een lekker woon-werk voertuigje

lijkt me meer iets voor erbij en niet eentje waar je elke dag op moet rijden

tuurlijk rijd het geweldig in de stad maar is het echt zo slecht op de vfr ??
je rijd toch ook wel eens toertochen/vakanties dan is iets meer pk's toch echt wel fijn ??
 
Ben ondertussen op mijn VFR naar mijn werk gegaan, nachtdienst :(
Moet toch concluderen dat ik niet geheel achter mijn aankoop van de Scarver sta. De eencilinder rotaxmotor valt toch eigenlijk relatief tegen. Kwa rijeigenschappen zeker niet.
 
Ben ondertussen op mijn VFR naar mijn werk gegaan, nachtdienst :(
Moet toch concluderen dat ik niet geheel achter mijn aankoop van de Scarver sta. De eencilinder rotaxmotor valt toch eigenlijk relatief tegen. Kwa rijeigenschappen zeker niet.

dan zou ik hem niet aanschaffen en gewoon je vfr houden (zeker aangezien je een mooie fiets hebt)
 
De VFR is helemaal niet slecht, alleen neig ik meer naar een motor met een minder sportieve zit.
 
Hehe, wat 'n stelletje die-hard-supersport fans hier die enkel de gedachte dat een kleine all-road leuker zou zijn dan een snel pk-monster al doodeng vinden })
 
Hehe, wat 'n stelletje die-hard-supersport fans hier die enkel de gedachte dat een kleine all-road leuker zou zijn dan een snel pk-monster al doodeng vinden })

zou ik toch iets beter lezen ... dit heeft geen betrekking op de vraag
 
Maar serieus, Scarver lijkt mij een leuke motor. Klein, handelbaar, wendbaar, ideaal voor woon-werk, zeker in de randstad. Bovendien kan je voor zo'n klein ding ontzettend veel bagage meenemen, en vinden in elk geval bijna alle niet-motorrijders hem 'n schatje.
 
mijn ouwe heer heeft een f650 gehad, ik heb daar vaak genoeg op gereden, moet zeggen dat het er prima op vertoeven is en pk's zat. je wint er alleen de tt niet mee, maar geen koekblik die je bij houdt hoor.
 
Mmm...dacht meer aan een Fazer 600 (2002) ?

Mijn vriendin heef voor de VFR een Fazer 600 gehad en daar heef de dame een 40.000 km mee gereden en daar heb ik nu werkelijk niet 1 onvertogen woord over gehoord.

Maar als ik lees: minder sportieve zithouding. Dan zou ik ook zeker eens een keer op de TDM 850 of de 900 gaan zitten.

Met die bak kan je verschrikkelijk vegen maar je zit echt super relaxed.

:)
 
Toen ik de Scarver voor het eerst zag moest ik mijn emotie met m'n vrouw delen. Daarna zijn we hard weggerend. Kanonne, wat is dat ding lelijk!

Maar, als je hem mooi vindt moet je het gewoon doen.
 
Jij vind 'm lelijk, andere misschien weer niet...

Ik heb zelf ook nagedacht over 2 totaal verschillende motoren (SupersportSM).

Alletwee z'n voor- en nadelen. Uiteindelijk ga ik toch voor een supersport, omdat je met een SM geen lange (snelweg)afstanden kan rijden. totaal niet praktisch.
Zou PERFECTE 2e motor zijn...dat wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan