Koop morgen een BMW Scarver !?

Strict genomen moet deze topic naar toer omdat de scarver geen off/allroad is. ;)
Heb besloten om geen Scarver te kopen. Leuk speeldingetje maar is mij de inruil met bijleg niet waard. Trouwens voor dat bedrag heb ik een nieuwe fazer 600 plus accessoires en aangezien de Fazer hoog op mijn lijst staat kan ik deze inruil absoluut niet verantwoorden.
TDM is inderdaad een goed alternatief maar je moet van de looks houden
 
Even wat informatie bijelkaar surfen over de TDM 850-900. Iemand die deze fiets rijdt op het forum? Iemand de nieuwe fazer 600?
 
Jij vind 'm lelijk, andere misschien weer niet...

Ik heb zelf ook nagedacht over 2 totaal verschillende motoren (Supersport<->SM).

Alletwee z'n voor- en nadelen. Uiteindelijk ga ik toch voor een supersport, omdat je met een SM geen lange (snelweg)afstanden kan rijden. totaal niet praktisch.
yo duderuud.... je hebt het nog steeds niet begrepen.... een SM is de meest praktische fiets denkbaar...

ligt aan je definitie van "praktisch" ;)

verder vind ik de scarver een lillek ding, en iedere vergelijking met een SM slaat de plank mis... zo is iedere 1-pitter met 17"wielen een SM

je wilt gewoon een motor met een stuur ipv clip-os... keuze zat in het "naakte" segment...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je wou weten hoe de nieuwe fazer 600 rijdt? In 1 woord fantastisch :} Gewoon een combinatie van een aantal goede dingen. Hij is niet de snelste, de lichtste etc. Maar wel snel genoeg, errug zuinig, perfecte wegligging. Je zit lekker rechtop (laatst nog 750 km secundair gereden op1 dag zonder een centje pijn)
Verder is ie goedkoop dus je houdt ook nog geld over om ermee te rijden en de restwaarde is hoog omdat het een gewilde motor. Ben nu aan m'n vierde fazer toe en ik ben er njog steeds enthousiast over. Nu rijd ik ook vaker op andere machines (zoals een blackbird)en dat is natuurlijk
gaaf maar uiteindelijk is de fazer de beste deal. Zeker voor woon werk verkeer.

En je kunt er iets leuks van maken, alhoewel smaken verschillen...

full
 
Maverick, ik begrijp je helemaal. Ik heb ook altijd op sportfietsen gereden. Totdat ik een keer op een off-the-road gereden had. Is zo makkelijk en relaxed, en toch kan je ongeloofelijk hard de hoek om, vooral korte bochten, slecht wegdek, rotondes, drempels!!!

Ik heb nu een XT600 voor op straat. Ik heb er pas CBR600 wielen eronder. Rijd geweldig. Vandeweek nog op Zandvoort geweest, en nog supersports eruit gereden ook }) .
En dit weekend gaan de noppenbanden er weer onder en ga ik zandpaadjes rijden in de achterhoek.
Ik heb er een 10 jaar oude CBR600 bij alleen voor mee te racen op het circuit, de enige plek waar je lekker kan spelen met een sportfiets.

Ik ben er blij mee. :)
 
Laatst bewerkt:
K'vond de oude Fazer altijd lelijk uitzien vooral dus de voorkuip maar sinds ie het smoeltje van zijn grotere broer heeft gekregen :9~
Nico begrijpt precies wat ik bedoel :}
 
Fazer is super stoer!!

Ik ben alleen veeeels te lang voor dat ding (1.94) Ik heb het echt geprobeerd, want ik vind um waanzinnig rijden!!

Nu zit met een BMW F650 (Geen scarver ;( )
 
Realiseer je dat eencilinder rijden toch wel net ff iets anders is als een smeuige viercilinder.

Maar nu schijnt zo`n moderne rotax / bmw al weer heel wat minder te "bokken".

Tis een beetje vreemd maar wel lekker..... :9 (dat bokken)

Groeten,
De Neus
 
ik heb een dagje op die scarver gereden...en tis een tof ding om op te sturen...

top van 160 ongeveer...en ultra wendbaar...
bt010's zitten er standaard onder...dus dat rijdt perfect!

je kan het niet vergelijken met een vfr800i...

als je rechterop wilzitten...
fazer 600
fazer 1000
fjr1300
de meeste type's bmw's
cb600

sja..je kan alle kanten op zeg maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan