Koop of Ruil (OER) Honda XL600r 1984 RED (kickstart)

gs5001991

Die hard MF'er
19 jan 2014
287
0
Amsterdam
Beste leden,

Oer honda uit 84 met kickstarter en 600cc :) heerlijke fiets met power zat en een oersterk blok. Ik heb deze 2e fiets gekocht begin zomer nadat het direct grote liefde was ! Naar mijn mening zijn dit echt karakter fietsen. Ik heb deze honda gebruikt in de zomer voor heerlijk toeren binnendoor (naast mijn 1150gs ) en zou deze ook het liefst blijven rijden.

geen abs, geen scherm, trillingen hier en daar en een plof uit de uitlaat, robuuste vering en lekker knallen door de bochten, stoep of drempels geen probleem - stuk berm ook allemaal heerlijk met deze xl :)

reden van ruilen/verkoop - helaas is mijn (kapotte) knie geen goede combinatie met kickstarten en moet ik toch terug gaan naar E - start.

voorkeur gaat uit naar ruilen>

1 cilinder - allroad/cross enduro - motorisch goed uiterlijke staat niet meest belangrijk (met kenteken - en E start ) - voorkeuren voor honda dominator / yamaha xt / suzuki dr etc.

Deze CL valt onder oldtimer regeling - dus lekker goedkoop!

minpunten van deze honda >
hier en daar roest,
hap uit zijkap
drupt olie bij heveling hendel op blok (dus geen lekke pakkingen oid! ) > veertje en nieuw rubber krijg je erbij
barst in spiegel


Pluspunten
nieuwe stalen remleiding HEL
Nieuwe rem cilinder
nieuwe rem en koppelings hendels
nieuw luchtfilter
nieuwe banjo bouten (nieuwe rubbers etc, + speciale ontluchtings nippel)
Ketting en tandwielen zijn door vorige eigenaar vervangen in zomer van 2017

Motorisch > Trappen en gaan! (wel voorzichting met de schenen )


Extra (inclusief) - 2e hands orginele uitlaat (begin stuk)
+orginele rem en K- hendels met REM reservoir en cilinder !

Verkoop heeft niet de voorkeur - maar verkoopprijs is dan 875 euro en dan voorkeur voor een liefhebber!
Screenshot_20181109-120206_Gallery.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181109-120226_Gallery.jpg
    Screenshot_20181109-120226_Gallery.jpg
    467 KB · Weergaven: 52
  • Screenshot_20181109-120253_Gallery.jpg
    Screenshot_20181109-120253_Gallery.jpg
    915 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Beste leden,

Oer honda uit 84 met kickstarter en 600cc :) heerlijke fiets met power zat en een oersterk blok. Ik heb deze 2e fiets gekocht begin zomer nadat het direct grote liefde was ! Naar mijn mening zijn dit echt karakter fietsen. Ik heb deze honda gebruikt in de zomer voor heerlijk toeren binnendoor (naast mijn 1150gs ) en zou deze ook het liefst blijven rijden.

geen abs, geen scherm, trillingen hier en daar en een plof uit de uitlaat, robuuste vering en lekker knallen door de bochten, stoep of drempels geen probleem - stuk berm ook allemaal heerlijk met deze xl :)

reden van ruilen/verkoop - helaas is mijn (kapotte) knie geen goede combinatie met kickstarten en moet ik toch terug gaan naar E - start.

voorkeur gaat uit naar ruilen>

1 cilinder - allroad/cross enduro - motorisch goed uiterlijke staat niet meest belangrijk (met kenteken - en E start ) - voorkeuren voor honda dominator / yamaha xt / suzuki dr etc.

Deze CL valt onder oldtimer regeling - dus lekker goedkoop!

minpunten van deze honda >
hier en daar roest,
hap uit zijkap
drupt olie bij heveling hendel op blok (dus geen lekke pakkingen oid! ) > veertje en nieuw rubber krijg je erbij
barst in spiegel


Pluspunten
nieuwe stalen remleiding HEL
Nieuwe rem cilinder
nieuwe rem en koppelings hendels
nieuw luchtfilter
nieuwe banjo bouten (nieuwe rubbers etc, + speciale ontluchtings nippel)
Ketting en tandwielen zijn door vorige eigenaar vervangen in zomer van 2017

Motorisch > Trappen en gaan! (wel voorzichting met de schenen )


Extra (inclusief) - 2e hands orginele uitlaat (begin stuk)
+orginele rem en K- hendels met REM reservoir en cilinder !

Verkoop heeft niet de voorkeur - maar verkoopprijs is dan 875 euro en dan voorkeur voor een liefhebber! Bekijk bijlage 1338346
Nog te koop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan