Koopcontract wel of niet?

Nee, natuurlijk niet man. Gewoon cash in het handje en overschrijven.
Komop zeg.
 
Nou, ik zou wel altijd zo'n contract opstellen. Al is het maar om gezeik te voorkomen van mensen die opeens vinden dat ze toch garantie oid hebben... :)
 
Wat zijn jullie(jawel: met zn allen) vervelend! Ik word er bijna mismoedig van. Maak wat van je leven!! Koop een bike, rijd naar de Noordkaap of de Peryneen en post dan een bericht. En als ie stuk gaat?: repareer je motorfiets(evt met behulp van dit forum).
 
}) })


Wat een volk, kontrakt hier, garantie daar. De onzekerheid en besluiteloosheid straalt er van af. Iemand meenemen, ermee naar een motordealer gaan om hem na te laten kijken.
Beter: maak een flinke rit, gebruik daarbij veel stroom, geef hem van katoen. Slipt de koppeling, remt ie goed, stuur heel losjes tussen de vingers, wat doet ie? Ben je terug, laat hem nog 5 - 10 minuten lopen, lekt ie olie? Afzetten, dan weer starten. Doet ie dat goed, dat weer starten, bekijk de man zelf en komt die een beetje normaal over ... kopen. Heb je vermoedelijk mazzeltje.

Realiseer je dat garantie bij een dealer ook al gauw 3-500 euro "kost"

Wat ik wel nog zou doen is: na de koop en betaling en overschrijving de verkoper vragen, moet ik nog ergens op letten, moet er misschien wat aan gebeuren of vervangen worden binnenkort. dan zeg me dat dan laat ik dat doen, zou jammer zijn als ie in de soep draait. Dan geef je verkoper nog ens gelegenheid op te biechten. Beter dan helemaal niks te weten.

Veel plezier met je Honda.
Mocht het tegenvallen dan kun je hier nog goedkoop spullen bestellen of ... je motor als sloopmateriaal te koop aanbieden.

HONDA4.nl

:] :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan